• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • Esonda

Nu så har jag fått upp hoppet igen! Jag ska ut och gå 1 timme varje dag plus at jag ska räkna kalorier med ett program som viktväktarna har fast det var ett annat vikt företag... från och med måndag nästa vecka så är det Sund kost och promenader som gäller.

Känns posetivt nu fatiskt, 5 kilo ska bort!! :P plus att jag SKA få på mig mina favoritbyxer. Och sen ett bröllop där jag ska vara värdinna blir bra att bli smal till så kan ajg få på mig en snygg klänning med.. :)

Shit vad jag känner mig taggad nu :P

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-01-16 17:46:54 följande:
    6 km rask promenad blev det igår. På söndag är det dags igen
    Duktig du är

Ikväll ska vi synda Ska äta tacos, med en massa grönsaker, så egentligen kan det ju inte vara så onyttigt. Hahaha får ju intala mig det i alla fall
  • Esonda

min sambo sa en klyftig sak för nån dag sen, "det är inte vad man äter som är onyttigt, det är HUR man äter det!"

så inget är onyttigt så länge man inte äter det VARJE dag eller VÄLDIGT ofta :P

• SaraPayam
    Esonda skrev 2009-01-16 18:37:02 följande:
    min sambo sa en klyftig sak för nån dag sen, "det är inte vad man äter som är onyttigt, det är HUR man äter det!"så inget är onyttigt så länge man inte äter det VARJE dag eller VÄLDIGT ofta :P
    Så sant, vilken klok sambo du har Men vad gott det va, mums. Hade inte ätit det på typ ½ år, så speciellt ofta äter vi det inte
  • Tindragull

Katastrofdag när det gäller maten idag...
    Hann inte med lunch, missade ett mellanmål och var bortbjudna på mat idag... Försökte iofs att bara äta det jag "får äta", men åt nog en för stor portion eftersom jag var så vansinnigt hungrig...
    Nåja, ingen katastrof kanske, men i morgon är det bra matdag igen annars blir det smisk!

• lönnsjö

8 km promenad idag. Trodde jag skulle dö ett tag när uppförsbackarna avlöste varandra.men oj vad nöjd jag var när jag var klar På tisdag är det dags igen.

• Tindragull

Ok, första veckovägningen efter jag körde igång med GI
    Resultatet?
    Tadaa! -3,3 kg!

Även rätt bra minskning i cm. T.ex 4 cm runt midjan! Nöjd med min första vecka kan jag säga!

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2009-01-18 20:10:29 följande:
    8 km promenad idag. Trodde jag skulle dö ett tag när uppförsbackarna avlöste varandra.men oj vad nöjd jag var när jag var klar På tisdag är det dags igen.
    Vad duktig du är Jag har knappt rört på mig under helgen, hade ett jätte migrän anfall i lördags & låg däckad hela dagen & i går va jag helt slut, så nu blir det nya tag igen
  • SaraPayam
    Tindragull skrev 2009-01-18 22:36:05 följande:
    Ok, första veckovägningen efter jag körde igång med GIResultatet?Tadaa! -3,3 kg! Även rätt bra minskning i cm. T.ex 4 cm runt midjan! Nöjd med min första vecka kan jag säga!
    Grattis så duktig du är
  • Esonda

vad duktiga ni är allihopa!! Snart ska jag ta min promenad på 1 timma... ska bara vakna lite :P

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2