• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • SaraPayam
    Esonda skrev 2009-01-19 08:57:50 följande:
    vad duktiga ni är allihopa!! Snart ska jag ta min promenad på 1 timma... ska bara vakna lite :P
    Låter härligt jag ska strax sätta mig & plugga & sen blir det å promenera till skolan
  • Esonda

jo det kommer det bli med... hoppas bara det inte är alldeles för kallt ute, snön är kvar från igår... hoppas att det är mildt..

• Esonda

Nån som har använt Viktvakten?? fattar inte hur det funkar :S

• lönnsjö

Esonda skrev 2009-01-19 13:12:54 följande:
    hälsovakten hette de :P

Vad är det för något?

• ElinDLB

Uj var längesedan jag var här=) Men jag har lyckats gå ner 20 kg som var mitt mål och var och provade min drömklänning i lördags.

Fy vad snyggt den satt blev så otroligt glad =) vill visserligen gå ner 7 kg till men det har jag inte lika bråttom med men jag fortsätter träna varje dag och fortsätter mitt schema så går jag nog så småningom ner det med=)

Kan iaf rekommendera klänning med snörning bak för oss livsstilsändrande brudar/kvinnor!

Ha en bra dag nu bär det av mot gymmet för att svettas =)=)

• carolaj83

får man vara med här, ska ner 20 kg tills september

• lönnsjö

ElinDLB skrev 2009-01-19 17:50:36 följande:
    Uj var längesedan jag var här=) Men jag har lyckats gå ner 20 kg som var mitt mål och var och provade min drömklänning i lördags. Fy vad snyggt den satt blev så otroligt glad =) vill visserligen gå ner 7 kg till men det har jag inte lika bråttom med men jag fortsätter träna varje dag och fortsätter mitt schema så går jag nog så småningom ner det med=)Kan iaf rekommendera klänning med snörning bak för oss livsstilsändrande brudar/kvinnor!Ha en bra dag nu bär det av mot gymmet för att svettas =)=)

WoW, vad duktig du är Grattis!! Vad har du gjort?

Klart du får vara med carolaj83 Jag har oxå 20 kg att ta bort. Äter Viktväktarmat och motionerar så mycket jag kan. Hur ser dina planer ut?

• Chiboub

HAHAH Fatta att ja gått ner 7 KG sen 2 veckor! Jag ställde mig på vågen och min M2b blev helt ställd! Det syns inte men det är nu borta, en donut kvar att avveckla på kroppen och så har ja kommit ner till min size!!
    Lycka till ni andra flickor dör ute! Orka kämpa så kommer ni låååångT!!
    Kram banan

• Esonda

det är en sån där man skriver in hur mycket man har ätit och hur mycket man har tränat.. typ räknare av kalorier eller vad det är... :S

lönnsjö skrev 2009-01-19 17:32:43 följande:

Vad är det för något?
Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2