• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • SaraPayam

Hej tjejer hur har helgen gått?

Min har väl gått sådär, har fuskat ordentligt med maten pga att vi va på kalas, men man måste väl få unna sig nåt gott nån gång i bland, eller??

Annars tycker jag att min senaste vecka har gått väldigt bra, har verkligen tänkt mig för vad jag har stoppat i mig & tränat 6 av 7 dagar, så det känns kanonbra

• Esonda

Det går inte bra nu... juletiden får en att baka och äta och baka lite till.. Efer jul måste jag nog börja banta O.o

Kul att det går bra för dig :)

• SaraPayam

Hehehe känner igen det där Men i år har jag bestämmt mig för att inte baka så mycket, för jag vet att jag inte kan låta sånt vara....vill ju inte gå upp de kg såom jag har gått ner hittills

Har sån träningsvärk i axlarna idag....gick till coop för att handla lite igår, slutade med att det blev 2 matkassar....& väldigt tunga saker i....tanken va att jag skulle ta bussen hem, men när jag står & väntar på bussen kommer jag på att busskortet är kvar hemma...så det va bara att börja promenera hem....visst det är inte speciellt långt...men vad tungt det va

• Esonda

ojojoj.. bra träning där du! Jobbigt dock att glöma saker hemma...

• SaraPayam

Jo det va det verkligen, va såååå sur på mig själv...men men fick ju lite motion i alla fall, körde även ½ timma på crosstrainern i går

• sommarbrud09

hej alla!!
    Nu e jag tillbaka igen.:) Det blev något strul med våran beställning så har varit utan tv, internet och telefon nu sen vi flytta ( dåligt teckning på mob).
    känns helt galet skönt att de äntligen är fixat.
    på vikt fronten så gick jag först upp men nu e jag nere på 75 igen. tror dock att våran våg e skum. trots att det är en digital våg så kan det skifta flera kilon.
    rör på mej nästan hela dagarna så det är ju bra men är dålig på att äta regelbundet nu. ska försöka bättra mej i veckan.
    hur går det för er andra?

• gröna brudens

helt galet ju!! inlägget jag citerar är från min gamla använare. den som jag hade för längesen och glömde lösen till. råkade logga in på den innan. å tog typ 20 min innan virrpannan upptäcte det med.haah. nu har jag iaf tagit boert den. kör här i stället.
    knasiga jag..

sommarbrud09 skrev 2008-12-15 12:21:00 följande:
    hej alla!! Nu e jag tillbaka igen.:) Det blev något strul med våran beställning så har varit utan tv, internet och telefon nu sen vi flytta ( dåligt teckning på mob). känns helt galet skönt att de äntligen är fixat.på vikt fronten så gick jag först upp men nu e jag nere på 75 igen. tror dock att våran våg e skum. trots att det är en digital våg så kan det skifta flera kilon.rör på mej nästan hela dagarna så det är ju bra men är dålig på att äta regelbundet nu. ska försöka bättra mej i veckan. hur går det för er andra?
  • Tindragull

Jag hänger gärna på!
    Sätter igång med GI den 12 januari. Då startar vardagen efter julen och då ska kilona rasa tänkte vi!

• Plummis83

Här hänger jag på oxå!!

Kör på tallriksmodellen å mindre portioner!!

Inge läsk lr godis å det har faktiskt gått bra med de! Lite fusk då jag dricker julmust ibland men det är ju december! Å godis så är det mitt eget julgodis som slinker ner!!

Tränar på gym oxå men det har tyvärr gått dåligt med det pga sjuk i 2 månader! Men nu är jag bra igen, men jobbar mkt under jul å sen åker vi upp till Dalarna över nyår!! Så nya tag i början av januari med träningen!!!

• andbeyond

Hej hopp! Jag ligger still på mina 68 men det känns ändå bra eftersom jag inte kunnat träna så mkt som jag vill senaste tiden. I jul blir det att leka ute med syskonbarnen så då lär det nog hända saker. Är ingen julbordsfantast så jag äter oftast mindre på jul än annars ;)

Var på ett spinningpass med jultema för en vecka sedan, liiite för lite julmusik men ändå kul idé :)

Men i jul ska jag äta och vara glad och ta hand om själen i kroppen också. En promenad om dagen ska dock hinnas med så jag inte tappar all kondition innan januari då det minsann är att ta tag i allt igen!

God Jul till er Alla!

Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2