• SaraPayam

En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2

Hej igen tjejer

Finns det fler än jag som behöver gå ner i vikt?
    Jag vill gå ner i vikt för min egen skull, för at orka röra på mig mer och få mer energi och ork över till annat samt för att avlasta min rygg.
    Häng på med tips och trix - tillsammans kan vi ro varandra i land... Så vad säger ni, är ni med?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:36
    SaraPayam - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 18:46
    Gröna brudens - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-18 21:51
    ElinDLB - Nutrilett

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 11:32
    Andbeyond - Äter mindre portioner

Esonda - Äter hälsosamt

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-14 09:35
    Tindragull - GI
    Berglinlingström - GI
    Bride in leather - Naturdiet & LCHF
    Primulakarlsson - Viktväktarna
    Lönnsjö - Viktväktarna
    Plummis83 - Tallriksmodellen

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-20 11:17
    Leeeloo - Äter "vanlig mat" & räknar kalorier
    Gyllenfru - Motionerar, äter mindre socker & nyttigare mat

• Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2
  • andbeyond

Hej hopp!

Vad duktiga ni är allihop! Inspirerande! :)

Här har det blivit några steg bakåt senaste veckan då vi varit på semester på island.. svårt att äta nyttigt när man äter ute, eller snarare tråkigt att tänka på vad som är nyttigt när man vill äta gott ute ;)

Men nu är det tillbaka till vardagen, hoppas på att jag ändå lyckas bli av med 10kg innan slutet av juli...

• Humlan66
    Chiboub skrev 2009-01-20 02:42:36 följande:
    HAHAH Fatta att ja gått ner 7 KG sen 2 veckor! Jag ställde mig på vågen och min M2b blev helt ställd! Det syns inte men det är nu borta, en donut kvar att avveckla på kroppen och så har ja kommit ner till min size!!Lycka till ni andra flickor dör ute! Orka kämpa så kommer ni låååångT!!Kram banan
    HEJ

Oj ,, jag som precis uptäckt tråden och inte läst alla tidigare inlägg .. hur 17 gjorde du för att gå ner 7 kg så fort

Jag vill ner 10 kg till sommaren jag
  • Esonda

Väkommen Humlan66

har inte vägt mig idag men jag känner mi iaf nått hekto lättare haha :P hund vakt idag så det blir inga en timmer promenader, tror inte hon orkar så mycket.. eller :S det är en lurvig sak som börjar på b men kan inte stava det haha :P

• Humlan66

Måste fråga er vad ni tror. m2b vill ner en massa kilon till nästa år och han har försökt träna flera ggr men ger bara upp för han lessnar men nu har han gjort upp ett träningschema och det är kondition & att magen ska bort som gäller :
    schemat till att börja med
    ..
    - bodypump måndag,
    -badminton onsdag,
    -spinning fredag..

Sen måste såklart kosten ändas men det vet han *L*
    Är det några av era m2b som måste ner i vikt ?? Ingen som bor i Göteborg och kanske är behov av en träningkompis ??

• Plummis83

Min sambo vill ner en del kilon men han vägrar träna!! Han satsar på långa promenader med hundarna å nyttigare mat!!! Jag tror dock inte det räcker men men vi får väl se...
    Vi har pratat om att börja spela badminton ihop men vi får inte ritkigt ihop det med våra scheman nu när han börjar jobba igen!!

Humlan66 skrev 2009-01-20 10:27:07 följande:
    Måste fråga er vad ni tror. m2b vill ner en massa kilon till nästa år och han har försökt träna flera ggr men ger bara upp för han lessnar men nu har han gjort upp ett träningschema och det är kondition & att magen ska bort som gäller : schemat till att börja med ..- bodypump måndag, -badminton onsdag,-spinning fredag..Sen måste såklart kosten ändas men det vet han *L*Är det några av era m2b som måste ner i vikt ?? Ingen som bor i Göteborg och kanske är behov av en träningkompis ??
  • gyllenfru

Vad härligt att se alla duktiga tjejer.. Har själv gått ner 12 kg sen i augusti.. har ca 7 kvar.. motion + mindre socker & nyttigare mat är mitt recept. Till alla er som precis ska börja.. tänk på att det tar ca 6 veckor för kroppen att vänja sig vid en ny livsstil.. pallrar man sig bara igenom den tiden så är det en vana sen & då går allt mycket lättare.. tänk på det när ni känner för att sluta för att det kanske inte har hänt så mycket på vågen.. det kommer :)
    Lycka till!!

• SaraPayam
    ElinDLB skrev 2009-01-19 17:50:36 följande:
    Uj var längesedan jag var här=) Men jag har lyckats gå ner 20 kg som var mitt mål och var och provade min drömklänning i lördags. Fy vad snyggt den satt blev så otroligt glad =) vill visserligen gå ner 7 kg till men det har jag inte lika bråttom med men jag fortsätter träna varje dag och fortsätter mitt schema så går jag nog så småningom ner det med=)Kan iaf rekommendera klänning med snörning bak för oss livsstilsändrande brudar/kvinnor!Ha en bra dag nu bär det av mot gymmet för att svettas =)=)
    Åååå grattis, vad duktig du är Hur va det, körde du med nån diet, eller bara motion?
  • SaraPayam
    Esonda skrev 2009-01-19 13:12:54 följande:
    hälsovakten hette de :P
    Vad är det för nåt?
  • SaraPayam
    carolaj83 skrev 2009-01-19 17:54:04 följande:
    får man vara med här, ska ner 20 kg tills september
    Det är klart att du får Välkommen kommer du använda dig av någon diet eller nåt?
  • SaraPayam
    Chiboub skrev 2009-01-20 02:42:36 följande:
    HAHAH Fatta att ja gått ner 7 KG sen 2 veckor! Jag ställde mig på vågen och min M2b blev helt ställd! Det syns inte men det är nu borta, en donut kvar att avveckla på kroppen och så har ja kommit ner till min size!!Lycka till ni andra flickor dör ute! Orka kämpa så kommer ni låååångT!!Kram banan
    Oj det är ju jättebra, har du några tips?
Svar på tråden En tråd för oss som vill gå ner 10 - 20 kilo! Del 2