Västeråsbrudar 2009 del 2
Hur långt har ni kommit i er planering?
Var ska ni gifta er någonstans?
Var ska ni ha er bröllopsfest?
Hallå brudar!
Jag lever! Jag har bara haft det lite fullt upp här hemma med lägenhetsförsäljning och nerpackning av hemmet....
Lite uppdateringar:
Vi ska snart träffa en fotograf som vi tänkte boka & bröllopsmaten är så gott som bestämt! Vi ska ha 3-rätters middag då.
Vi håller på med inbjudningskorten, fortfarande... hi hi! Jag vill få dit monogrammet som vi ska ha i rätt storlek (kolla in mitt bildgalleri, om ni vill se hur monogrammet ser ut). Det går bra att förminska mongrammet i datorn, men sedan när jag skriver ut monogrammet så blir det väldigt stort. Jag måste erkänna att jag inte är så bra på Photoshop!
Annars går det framåt med viktminskningen, har gått ner några kilon till i alla fall! Det känns superbra!
Alla: Gällande ögonoperationen, så blir det senare i vår (som det ser ut nu). Jag var inställd på att den skulle göras så fort som möjligt, men de vill göra lite fler undersökningar först! Det är väl bra det i alla fall, så att de har så många "undersökningsvärden" som möjligt.
Förresten, var det någon här inne som hade köpt billig tejp på biltema? Var det på biltema? Barret, var det du? Vad kostade tejpen och hur länge räcker en tejprulle därifrån? Köpte tejp från Panduro och det gick åt jättefort....
Tessisen: Ha det så jättebra i Thailand!
Jag kikar gärna in på er blogg också om jag får .
Ja, nu har jag några sidor att läsa ikapp...
miss u skrev 2008-12-12 07:39:01 följande:
Alla: Vi har suttit och hållt på med inbjudningskorten i ett par dagar nu. Vi ska ha sådana här pärlemo-brads (som egentligen är till scrapbooking) i våra trycksaker till bröllopet. Vi har satt dit pärlemo-bradsen i alla våra inbjudningskort nu. Sedan skulle jag på stan igår eftermiddag och köpa flera "brads" till festprogrammet och till vigselprogrammet och det är slut på Panduro!!Det finns inte fler att köpa! Ev. så var "bradsen" slut i lager också!! TYPISKT! Vi hade ju tänkt ha de här pärlemo-bradsen i ALLA våra trycksaker!!! Jag ska ringa till Panduro senare idag (lördag) och fråga om de kan kolla med dem i Malmö (lagret) om de kan beställa hem fler pärlemo-brads ändå på något sätt. Annars får jag försöka kolla runt med andra Panduro-affärer. Det kan ju finnas brads kvar i butikerna, att de inte är slut där. Min bror i Stockholm, jag får fråga honom om han kan besöka Panduro där. Jag tänkte ev. ringa butiken där senare idag och kolla med dem.
Åhhhh! Först ska det krångla med monogrammen och sedan nu med de här pärlemo-bradsen!!! Jag blir nog aldrig klar med mina trycksaker!!! Gaaah!