• MoonGirl

Västeråsbrudar 2009 del 2

Rebellen75 skrev 2009-01-22 15:54:36 följande:
    Hej tjejer!!Idag har jag bokat om allt. Så allt jag hade gjort innan var ledigt det nya datumet som blir 19 sep. Så nu har jag helt plötsligt 8 månader till att planera på. Allt känns bra nu hade riktig ångest från början. Gubben min fyller 40år den 16 sep så nu blir det 40års fest med bröllop Men vi har sagt att vi ska fixa med allt som är kvar så det är klart nu tills i vår, som om vi skulle gifta oss fortfarande i maj.Så nu alla Västerås par som hade tänkt att gifta sig i maj är Brunnby herrgård ledigt den 9maj
    Vad kul! Ja, då har du flera månader till att planera erat bröllop!

Förlorade du bokningsavgiften från Brunnby gård, eller gick det bara att ändra datum utan att behöva betala in en ny bokningsavgift?
  • MoonGirl
    Rebellen75 skrev 2009-01-22 18:45:59 följande:
    Birgitta flyttade bara över de 1000kr jag bet - kanon. Så nu har vi inte förlorat några pengar heller.
    Vad bra att det gick att ordna så att ni slapp förlora några pengar!!
  • MoonGirl
    Rebellen75 skrev 2009-01-22 18:55:52 följande:
    Jag har bokat kyrka kl 16, Fotograf kl 14, Hår och make. Naglar 2 dagar innan kl 16 och provmake och ansikts bahandling veckan innan kl 15.30 Så det känns så skönt nu innan bröllopsmässan när det säkert blir massa bokningar.Jag funderar på att skriva så har på inbjudningskorten:Första sidanXX fyller 40 det ska vi fira.....Andra sidan..... med en bröllopsfest!!!Välkomna att fira med oss bla blaTror att det blir bra, finslipar nog på det men typ något sånt.
    Låter bra!

Vi ska också gifta oss kl 16 i kyrkan, tycker att det är en bra tid . Fotografen är bokad från kl 14-15 Jag har också bokat hos frisören; provmakeup, brudmakeup, ansiktsbehandling, bruduppsättning och fixa naglar!! Ja, jag tror också att det kommer att bli en del bokningar på bröllopsmässan, så det är lika bra att man är ute i god tid och bokar
  • MoonGirl

Snart blir jag utan internet, så jag kan inte hänga här på bt på ett tag... *ledsen i ögat*, men då vet ni.

Ha så kul på lördag när det är dags för secretboxen! Hoppas det går bra!!

Ha det så bra allihopa!!!

Vi hörs när jag får igång internet igen! När nu det blir... Internet kopplas ur 24/1 och sedan blir vi utan internet i ca 2-4 veckor.....

• MoonGirl

Hej brudar! Nu har jag ÄNTLIGEN internet!!! Weee! Nu har jag många sidor att ta igen här, för ni har varit flitiga med skrivandet!

Hur gick det på secret-boxen (ni som var där)?

Hur långt har alla kommit i bröllopsplaneringen?

Välkommen alla nya brudar!!! CatarinaW: Såg att du ska gifta dig samma dag som mig/oss, vad kul!

Alla: Jag har beställt vigselring nu, kort finns i mitt bildgalleri!

• MoonGirl
    Rebellen75 skrev 2009-02-02 19:33:22 följande:
    Välkommen tillbakaHar ni packat upp och fixat och donat klart?
    Tack, tack! Ja, vi har fixat och donat här hemma under hela veckan. Vi har inte fixat upp några gardiner ännu, men det kommer. Har i alla fall hunnit tvätta alla gardiner, en bra start i alla fall . Hur går det med eran bröllopsplanering, känns det bra att bröllopet blir i september och inte i maj?
  • MoonGirl

Barret: Har du hunnit fixa pdf-filen till mig?

• MoonGirl

Rebellen75: Vad kul att du ska ner och prova klänning imorgon! Lycka till! Min klänning hänger i garderoben här hemma. Fick åka hit med klänningen dagen innan vi flyttade, för jag ville inte att någon av de som hjälpte oss med flytten skulle se den .

• MoonGirl

Hur många här ska gå på bröllopsmässan nu på söndag den 8/2?

• MoonGirl
    Barret skrev 2009-02-02 21:34:14 följande:
    Hej och välkommen tillbaka till livet på BT! Jag har inte riktigt prioriterat dina pdf:er eftersom du ändå inte kunnat titta på dem. Hoppas jag ska hinna fixa det imorgon kväll (det är den enda kvällen när jag åtminstonne kommer hem innan 9 på kvällen). SNART! :)
    Tack, tack!! Jag har verkligen saknat internet & bt!

Jag förstår att du inte har prioriterat mina pdf:er eftersom jag ändå inte haft något internet. Det är lugnt! jag tänkte väl ta tag i inbjudningskorten så fort jag har fått pdf-filen av dig. Vi har förresten fixat toastmaster & toastmadame nu, så deras namn ska skrivas in i inbjudningskorten nu. Skönt att det är fixat i alla fall!

Hur går det med husletandet för er del? Hittat något hus ännu?
Svar på tråden Västeråsbrudar 2009 del 2