miss u skrev 2008-12-16 06:54:11 följande:
Vad skönt att ni kunde få städningen avklarad mot betalning. Det är det ju helt klart värt. Jag ska försöka hinna kolla med Hamncafét idag om kontrakt.Era servettringar låter jättefina! Vi kommer nog rulla servetterna och sen knyta fast en lapp med gästen namn. Lappen kommer att påminna om inbjudningskortet.Grattis till fotografen! Var skönt att ha det avklarat! Vi ska som sagt förmodligen ha sambons lillebrors frus syster + sambo. Har sett flera av bilderna dom tagit på brudparet i lördags. Hur fina som helst! Vi ska bara komma överens om dom ska fota oss hela dagen, eller hur det blir. Självklart kommer vi ge dom en slant trots att dom inte vill. Du kommer vara snyggast i stan när du åker runt med er häst och vagn!
Ja, det känns jätteskönt att personalen på Brunnby gård kan fixa städning efter festen. Hur kul är det att komma och städa själv efter en fest?
Ja, det känns så himla skönt att vi har bokat fotograf nu. Vi fick också se bilder på olika fotograferings-stilar. Vi ska välja ut 6 st stilar som vi tycker är fina och träna på de hemma, så blir det bra till bröllopsdagen. Det var tydligen något nytt som de hade börjat med hos den där fotofirman. Vi träffade ju två fotografer i måndags och de var riktigt roliga! Jag skrattade hela tiden. Det blir nog hur kul som helst när vi ses sedan! Visst, de är dyra, men tyvärr känner vi inte någon som kan fota oss. Men det får bli så här. Man får väl hålla kostnaden nere på annat i stället.
Gällande smycken på bröllopet så ska jag ha ett pärcolliehalsband på mig. Fick det av sambon i födelsedagspresent igår. Vi var ner på stan häromkvällen, så jag fick välja ut ett halsband som jag ville ha. Nu inför julen så brukar de ju ha erbjudanden, till detta halsband så var det så att man fick med ett par örhängen GRATIS. Jag fick alltså med ett par matchande pärlcollieörhängen på köket. Perfekt!! Jag ska köpa ett pärlcolliearmband lite senare.