lönnsjö skrev 2008-12-07 20:06:21 följande:
Goaste: himla fin väska! Har du lagt ngt bud? Lycka till! Såg ert monogram i ditt bildgalleri. Var har ni gjort det? Beställt eller?Hos oss händer det inte mycket för tillfället. Jag blir stressad av alla som hunnit så långt och som verkar så säkra på vad och hur de vill ha det. Vi har kommit en bit i alla fall...är väl bara jag som stressar...* Datum, 22 augusti* Färgtema klart* Kyrka bokad* Tärna, bestman, näbbar och toastmaster klara* Lokal bokad* Catering bokad* Fotograf bokad* Frisör bokad* Inbjudningskorten är utsedda, skickas i mars/april* Ringarna är utsedda, ska beställas i majHmmm... som sagt inga bra stressnerver. Vad behövs mer? Förutom kläder förstås. Det ska vi prova ut i mars.
Har budat lite men den hamnar lite utan för budget. Får se hur det blir. Monogrammet är inte vårt egna, bara ett jag tycker är snyggt. Snodde bilden från
monogramsidan.se.
Har däremot hittat en supersnygg slips med matchande näsduk och manschettknappar på Tradera. Går ut på onsdag, får se om jag vinner den. Bild finns i mitt galleri.