• Goaste

Augusti 2009 rullar vidare...

Förra "Augusti 2009"-tråden blev ju kapad så jag tar på mig ansvaret att starta en ny... hoppas att det uppskattas.
    Vet dock inte om den ligger under rätt ämne men shit the same...

Här kan vi peppa vanandra i planering, ge råd och tips, ställa frågor och få svar eller bara babbla lite...

Väl bekomme!

• Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...
  • LB5

ska också gifta oss 22/8 :) Vi kommer att skicka ut "save the date" kort tillsammans med julkorten, så att folk inte bokar in semester över det datumet. Sedan kommer vi nog skicka ut mer detaljerade inbjudningar redan i Mars-April, med information om lokal, meny etc... längtar!

• SaraPayam

Åååå jag längtar med, det ska bli sååå spännande att få höra allas kommentarer Hoppas bara p att de flesta av gästerna kommer

• SaraPayam

Den är snygg, men behöver du verkligen ha en väska?

• Goaste

Att ha de nödvändigaste i. Har ingen tärna som kan ha väska åt mig men min syster får bära den undre vigseln och så.

• SaraPayam
    Goaste skrev 2008-12-04 13:18:48 följande:
    Att ha de nödvändigaste i. Har ingen tärna som kan ha väska åt mig men min syster får bära den undre vigseln och så.
    Jo det är klart. Vi har ju vårt rum i ganska nära, så vi kan ju gå dit & piffa till oss Men annars är den jättefin.
  • W2B Blom

Vart ska ni åka på bröllopsresa? Vi vill till Italien men tyvärr kanske det är för varmt just den månaden, i så fall kanske vi istället åker början av september.

♥ Att inte bestämma är också att bestämma ♥
  • Med stor förväntan

W2B Blom - Vi var Italien i augusti i somras och det var faktiskt inga problem. Då ska sägas att det heller inte var en badsemester som vi var på, även om stranden besöktes.

• mammatilltvå
    Goaste skrev 2008-12-03 23:29:09 följande:
    Bild på min klänning finns i galleriet. Den är lite cremefärgad, inte jättevit. Kommer inte ihåg om det är pärlor på den men det är paljetter och små stenar av något slag. Vill ha mässingablommorna i håret, finns även de i galleriet. Ska ha pärlsmycken; halsband, örhängen och armband.Gillar vintage looken på väskan. Tror jag chansar!
    Klänningen blir jättefin, tror väskan kommer bli fin till... Mässingblommorna såg ju ut att matcha själva låset och det på väskan, kommer bli kanoners! Klart du ska chansa, blir det inte bra är det bara att lägga ut den på tradera igen :)
  • SaraPayam

W2B Blom skrev 2008-12-04 17:33:48 följande:

Vart ska ni åka på bröllopsresa? Vi vill till Italien men tyvärr kanske det är för varmt just den månaden, i så fall kanske vi istället åker början av september.
    Vi ska till Egypten Vi va med inne på Italien ett tag, men det kändes inte riktigt prisvärt, enligt oss. Man får mer för pengarna i Egypten & sen är vi båda historieintresserade med
Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...