• Goaste

Augusti 2009 rullar vidare...

Förra "Augusti 2009"-tråden blev ju kapad så jag tar på mig ansvaret att starta en ny... hoppas att det uppskattas.
    Vet dock inte om den ligger under rätt ämne men shit the same...

Här kan vi peppa vanandra i planering, ge råd och tips, ställa frågor och få svar eller bara babbla lite...

Väl bekomme!

• Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...
  • Goaste

SaraPayam skrev 2008-12-11 10:33:03 följande:

Jag tänkte beställa manchettknappar idag som m2b ska få i födelsedagspresent Är det nån av er som har beställt ifrån den här sidan? www.saijtam.se/manschettknappar.php
    Har ingen erfarenhet av den sidan men manschettknapparna där var ju fina. Ska kolla på den sidan kanske, om dom jag nu köpt inte är fina nog.
  • SaraPayam

Jo men jag gillade med knapparna på den sidan, de är lite annorlunda till skillnad mot de som finns i affärerna. Har i alla fall beställt dem nu, så får hoppas på att de kommer innan den 28:e i alla fall

• lönnsjö

Vilken bra sida SaraPayam!! Jag har kollat andra sidor men inte hittat nga som jag vill köpa. Jag tänkte beställa nr 1112. Stilrena, passar till det mesta. Hoppas min m2b också tycker det {#lang_emotions_laughing}

• lönnsjö

...fast 1121 är också snygga...

• SaraPayam
    lönnsjö skrev 2008-12-12 12:53:39 följande:
    Vilken bra sida SaraPayam!! Jag har kollat andra sidor men inte hittat nga som jag vill köpa. Jag tänkte beställa nr 1112. Stilrena, passar till det mesta. Hoppas min m2b också tycker det
    Åååå vad kul att jag kunde hjälpa till Men visst är de snygga & de kommer han ju kunna använda sen med. När man har kollar i andra affärer & liknande, så känns de ganska så tråkiga...men den här sidan va lite annorlunda
  • SaraPayam

De är med snygga, jag kan inte hitta dem som jag har beställt...hmmm konstigt...men jag skulle få dem på tisdag eller onsdag, trodde de

• monkay

Hänger på här..

Vi gifter oss 15 aug i Uppsala. De här stora grejerna är klara såsom kyrka, lokal och fotograf. Är sånt där smålir som fortfarande måste fixas!

Är det ngn som vet var man kan få tag på manschettknappar med intialer på? Typ M på den ena och J på den andra?

• SaraPayam

Välkommen

Hmmm, om man köper manschettknappar i en smyckesaffär, så brukar de ju alltid kunna ordna sånt, annars så kan du säkert köpa dem nån annan stans & sen lämna in dem....de brukar alltid kunna ordna sånt

• Goaste

Jag har tänkt göra halsband och armband i sötvattenspärlor med gulddetaljer.
    Blir pärlor på 5-6 mm för pyttiga?

• SaraPayam
    Goaste skrev 2008-12-13 15:43:35 följande:
    Jag har tänkt göra halsband och armband i sötvattenspärlor med gulddetaljer.Blir pärlor på 5-6 mm för pyttiga?
    Jag tror att det blir ganska lagom, tror att det kan se för stort ut om du tar större pärlor. Vart köper du pärlorna nånstans?
Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...