• Goaste

Augusti 2009 rullar vidare...

Förra "Augusti 2009"-tråden blev ju kapad så jag tar på mig ansvaret att starta en ny... hoppas att det uppskattas.
    Vet dock inte om den ligger under rätt ämne men shit the same...

Här kan vi peppa vanandra i planering, ge råd och tips, ställa frågor och få svar eller bara babbla lite...

Väl bekomme!

• Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...
  • Goaste

Jag har köpt och köper det mesta på Tradera.

• SaraPayam

Aha det kan man ju göra, hade inte en tanke på det

• Goaste

Eller man kanske kan ha 6-7mm till halsband och lite större till armband... eller?

• SaraPayam

Det kan man ju med ha, men jag tycker att det är snyggt om det är ett set...(samma storlek) Men det gör du ju självklart som du själv vill
    Det fanns ju hur mycket pärlor som helst på tradera

• Goaste

Funderar på att ha en blå swarovskipärla som berlock i armbandet... something blue

• SaraPayam

Hahaha det va ju ganska så smart Jag har lagt bud på ett halsband & ett par öronhängen på tradera Hoppas bara att de är lika fina i verkligheten som på bilden

• Goaste

Färdiga smycken? Vill du visa?

• annape84

Jag vill vara med här men hinner inte läsa igenom o skriva nu =)

kommer igen!

• SaraPayam
    Goaste skrev 2008-12-14 12:36:06 följande:
    Färdiga smycken? Vill du visa?
    Japp

www.tradera.com/auction/auction.asp

De här är det Tänkte kanske göra om halsbandet & spara droppen & sen försöka göra nåt tiara liknande utav sötvattenpärlorna...får se hur det blir
  • mammatilltvå
    SaraPayam skrev 2008-12-14 14:07:13 följande:
    Japp www.tradera.com/auction/auction.aspDe här är det Tänkte kanske göra om halsbandet & spara droppen & sen försöka göra nåt tiara liknande utav sötvattenpärlorna...får se hur det blir
    Skulle kika på länken, men såg att auktionen var avslutad... Vann du?? *nyfiken*

Jag funderar på att göra min tiara/krona själv, gjorde en på gymnasiet (gick frisörprogrammet) som blev jättefin, men den försvann då vi hade visning... är ju lite pyssel, men blir ju på samma gång mer personligt... och så får jag ju den preis som jag vill ha den :)
    Får se vad som hinns med...

Just nu har jag en magsjuk 10månaders bebis att ta hand om, sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan köra in nästa lass... :(
Svar på tråden Augusti 2009 rullar vidare...