Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Tack för tipsen brudar...:o)
Jag tar nog kanske och åker till Piteå i alla fall, de verkar ha den bästa servicen och som sagt jag vill också prova, prova, prova. Man har ju ingen aning om vad man passar i, svårt att bara betälla från en katalog....Måste nu bara kolla tåg och busstabeller. Ha det gött!!
Funderar som bäst på om man ska ha några dekorationsblommor på borden, eller inte.
Jag har provdukat och känner just nu, att det kanske inte behövs. Blir ganska mycket på borden, med alla glas, häften, ljus osv. Sen kommer det säkert till kameror och annat.
Bild finns i galleriet. Vad tycker ni? Blommor eller ej? Och isf vad?
Har dukat med värmeljus, men det ska vara enkla ljusstakar där ist.
Jörgens fru skrev 2009-02-22 22:26:04 följande:
Precis! Man vill ju inte att det ska bli för högt, så folk får leta efter bordsgrannen
Sen blir det ju ändå en massa grejer på bordet, så det får inte vara för mkt.
Tänkte också ha en blomma på var 6:e om det inte blir rankor som ligger ner.
Tänkte köra på 2 pers, vinflaska, nästa 2 pers, vatten, och nästa 2 pers, blommor, å så rullar det på.
Var det någon som fattade det där? Knappt jag själv
Har iaf bokat tid för brudbukett nu, så tänkte passa på och fråga dom vad dom tycker om blommor på borden el ej.
Jörgens fru skrev 2009-02-23 22:09:33 följande:
någon som vet var man kan köpa vita stols överdrag i luleå/boden området?
är ute efter 2 st helvita...
ingen om vet ?
Kan tyvärr inte hjälpa dig. IKEA?
nä ingen aning- håller me. ikea kanske?
asså jag har inte fått ngn bekräftelse från kyrkan än- måste nå ringa:S börjar ju bli nerbös:)
Har kollat Ikeas hemsida men hittar inget...
Har varit på Jysk, rusta, hemtex, ohlssons tyger Indiska men ingen säljer dom... ska bara ha två stycken.. kanske får sy dom själv..