• Svar på tråden Luleåtråden del 2
  • altervattnet

Ja jag är ju verkligen ortskämd- växte upp i Råneås finaste kvarter, norra byn- ligger för övrigt just vid gamla soptippen :)

• EhjärtarE

Någon som har tips på en bra och framförallt BILLIG fotograf i Luleå? Han som vi hade tänkt fråga om han kunde foto oss kan inte komma på vårat bröllop

• fruiaugusti09

EhjätaE: vi e i samma sist! har varit i kontakt me grodan å dom e för dyra för våran smak, visst vi vill ha bra bilder. men vi ska ju även ha råd med dom;)

• LillemorL

pratade med thords foto( han som knäppt förskole och skolfoton), han skrev så här:

Hej! Tack för er förfrågan

Fotografering i vår studio eller i Gammelstad med omnejd kostar 1900:- (+storhelgsavgift 400
    I priset ingår 1 timmas planering, 1 timmas fotografering samt 1 timmas bildvisning.
    Ring gärna för mer info se även vår hemsida
    0920-251191
    www.thordsfoto.se

så han kan ni kontakta om ni är intresserade=) tyckte inte de va så fasligt dyrt! dock vet jag inte hur många bilder som ingår i det priset, har inte orkat kolla heller på hemsidan det kankse står där=)

• fruiaugusti09

LillemorL: hittar inge på hans hemsida. man får väl ringa dit å kolla:) Vad ska ni ha för fotograf?

Såg ngn på mässan vad danielfoto skulle ha??? såg ett pris på 22500 kr! heeeelt sjukt!

• altervattnet

Jag fick tips här på bt om en pressfotograf som jag har haft kontakt med via mail och hon låter bra. Hon skulle ha 700:- för att fota oss. Då får vi bilderna på en cd skiva.
    Vi kommer att fota oss dagen före för att minska all stress.

• fruiaugusti09

jasså, d va inte mkt. kan man se hennes bilder någonstas?
    Får man alla bilder då så får man välja vilka man vill förstora osv?:)

• altervattnet
    fruiaugusti09 skrev 2009-02-03 20:59:31 följande:
    jasså, d va inte mkt. kan man se hennes bilder någonstas?Får man alla bilder då så får man välja vilka man vill förstora osv?:)
    Hon låter inte allt för omöjlig till att bränna ner allt på cd. :)
  • EhjärtarE
    altervattnet skrev 2009-02-03 20:40:33 följande:
    Jag fick tips här på bt om en pressfotograf som jag har haft kontakt med via mail och hon låter bra. Hon skulle ha 700:- för att fota oss. Då får vi bilderna på en cd skiva.Vi kommer att fota oss dagen före för att minska all stress.
    Vad heter hon? Har du mail/telefonnummer/hemsideadress till henne?
Svar på tråden Luleåtråden del 2