Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Ja jag är ju verkligen ortskämd- växte upp i Råneås finaste kvarter, norra byn- ligger för övrigt just vid gamla soptippen :)
ortskömd = bortskämd
Någon som har tips på en bra och framförallt BILLIG fotograf i Luleå? Han som vi hade tänkt fråga om han kunde foto oss kan inte komma på vårat bröllop
EhjätaE: vi e i samma sist! har varit i kontakt me grodan å dom e för dyra för våran smak, visst vi vill ha bra bilder. men vi ska ju även ha råd med dom;)
pratade med thords foto( han som knäppt förskole och skolfoton), han skrev så här:
Hej! Tack för er förfrågan
Fotografering i vår studio eller i Gammelstad med omnejd kostar 1900:- (+storhelgsavgift 400
I priset ingår 1 timmas planering, 1 timmas fotografering samt 1 timmas bildvisning.
Ring gärna för mer info se även vår hemsida
0920-251191
www.thordsfoto.se
så han kan ni kontakta om ni är intresserade=) tyckte inte de va så fasligt dyrt! dock vet jag inte hur många bilder som ingår i det priset, har inte orkat kolla heller på hemsidan det kankse står där=)
LillemorL: hittar inge på hans hemsida. man får väl ringa dit å kolla:) Vad ska ni ha för fotograf?
Såg ngn på mässan vad danielfoto skulle ha??? såg ett pris på 22500 kr! heeeelt sjukt!
Jag fick tips här på bt om en pressfotograf som jag har haft kontakt med via mail och hon låter bra. Hon skulle ha 700:- för att fota oss. Då får vi bilderna på en cd skiva.
Vi kommer att fota oss dagen före för att minska all stress.
jasså, d va inte mkt. kan man se hennes bilder någonstas?
Får man alla bilder då så får man välja vilka man vill förstora osv?:)