Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Nja har redan gift mig men behöver de någon sådan så varför inte :D. Hoppas planeringen går bra förresten
Jenny
woohoo nu har vi middagsmenyn klar!
räkbakelse
älgstek med rotsaksgratäng
fruktsallad - jordgubbar passionsfrukt färsk annanas mynta
tårta och kaffe
Mums!
Ringde kyrkan igår ( VET man är ju nojjig)
Var inga problem, allt var under kontroll. Bekräftelsen hade dom inte skickat ännu, skulle förmodligen komma redan till veckan.
Vilken präst vi får var inte klart, det var för tidigt ännu.
Nu bär det av till bröllopsmässan!
Middags menyn lät ju helt underbar! vem ska göra maten?=)
skönt att få det bekräftat, jodu man är FÖR nojjig , men det är ju viktiga saker:)
Präst har vi redan fixat, vi ska ha samma som hade begravningsgudtjänsten för min mormor, hon är så mysig och gullig och morfar känner henne oxå så det är han som fixat:) hon va tom ledig midsommar men ville ändå ställa upp! toppen tycker vi:) ska träffa henne i mars och börja planera hur vigseln ska se ut!
Hoppas ni får det roligt på bröllopsmässan allihopa! Själv hinner jag inte fara då vi ska ha alla våra vänner på fest här ikväll och fira min 25 årsd dag och min examen, så det blir full rulle med förberedelser idag:)! skvallra gärna om det var något som ni fastande för på mässan:)!
Jag blev då besviken på mässan. Trodde den skulle vara större, mer utställare, mer inspiration. Nej, liten och fjuttig och ingenting att hänga i julgranen precis.
MEN det som var bra var att växtriket var där, så jag köpte en lott för att tävla om att vinna blommor för 1000:-
Sen hade dom att om man beställde sina blommor senast sista februari så får man 10% på hela köpet. Inte så mycket kan tyckas, men alltid något.
NSD och Kuriren var där. Att annonsera med bild i tidningen kostar 500:- för en tidning och 750:- för båda.
Var en modevisning med en massa brudklänningar, men eftersom jag redan har min så var den inte så intressant för mig.
Jag blev också ganska besviken på mässan. Håller med i typ allt du säger jörgens fru Jag tycker det var tråkigt att det inte var något konditori eller catering där. Inga frisörer heller och bara en florist! Skittråkigt, för allt annat har vi redan fixat eller bestämt...
skitmässa, tur den var gratis *snåljåp som man är .. hehe*
Köpte också en lott på växtriket, tycker dock att dom inte har någon kvalite på blommorna * hoppas jag inte vinner asg*
Trodde också den skulle vara större och någon frisör och någon make-up inte ett skit.... :(
LillemorL- Det är min förra chef som ska laga maten, han jobbar just nu som restaurangchef på högskolans restaurang. Han är jätteduktig litar fullt på han nått jag inte skulle göra från någon okänd cateringfirma :)
ja jag kan inte annat än instämma! Fanns ju verkligen ingenting dära!!?? nä de va bara skit!
Å jag har ju oxå min klänning inhandlad redan så ja fick inte heller någon inspiration!:)
Eller så kanske man kan säga att vi är sådana bortskämda kräsna bridezillas att ingenting duger åt oss