• Svar på tråden Luleåtråden del 2
  • fruiaugusti09

jo jag har mailat samma dag som ni skrev om henne här och hon e redan inbokad:) Tänk så billigt de kan bli;P

• EhjärtarE

Föst mailade jag till hennes företagsadress men det blev tydligen något fel för hon hade inte fått något mail. Nu mailade jag till den adressen som stod här och då svarade hon jättesnabbt

• Pitebrud 090801

Jag kan tipsa om ett bra band från Piteå. De är inte superbilliga, men de är jätte bra. Jag kommer att ha dem på vårat bröllop. Har varit på några fester med dem och de är jätte duktiga. Grymt ös! Är ni intresserade så titta på deras hemsida. www.jamesband.se

• altervattnet
    fruiaugusti09 skrev 2009-02-09 13:19:45 följande:
    jo jag har mailat samma dag som ni skrev om henne här och hon e redan inbokad:) Tänk så billigt de kan bli;P
    hehe så bra ! :)

Visst är det bra om man hittar billiga lösningar- det drar ändå iväg ....
  • Anna  Henrik

Är det någon som vet vart man kan hyra linneservetter? Det fanns en tvätt i Gammelstad som gjorde det förut men de har lagt ner så jag ringde Tvättbaren men de hyrde inte ut.

• altervattnet

Anna Henrik skrev 2009-02-09 16:11:46 följande:

Är det någon som vet vart man kan hyra linneservetter? Det fanns en tvätt i Gammelstad som gjorde det förut men de har lagt ner så jag ringde Tvättbaren men de hyrde inte ut.
    Kolla med någon restaurang, typ stadshotellet kanske ? ´Även om dom inte hyr ut kanske dom kan ge något tips...
  • fruiaugusti09

jo så nu kan man bocka av en sak till på listan meeeeen festen. va ska man ha för musik då om man kör på en playlist. måste åka till rutvik å kolla om d finns nå högtalare där?

sen till tårtor, vet ngn vad ni ska ha för smak å vart ni ska köpa dom ifrån?

• Pärlan2009

Tårtan funderar jag också på. Vem är bra på sånt?

• LillemorL

jag tor att det finns högtalare i rutvik, tom mixerbord och sånt tror jag? men jag är inte säker=)

Tårtan ska Vicka81 göra åt oss, kan verkligen rekomendera hennes tårtor,vet att hon gjort tårtor till några här på BT:) tror hon har nån bild i sitt galleri!

Svar på tråden Luleåtråden del 2