Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
jo jag har mailat samma dag som ni skrev om henne här och hon e redan inbokad:) Tänk så billigt de kan bli;P
Föst mailade jag till hennes företagsadress men det blev tydligen något fel för hon hade inte fått något mail. Nu mailade jag till den adressen som stod här och då svarade hon jättesnabbt
Jag kan tipsa om ett bra band från Piteå. De är inte superbilliga, men de är jätte bra. Jag kommer att ha dem på vårat bröllop. Har varit på några fester med dem och de är jätte duktiga. Grymt ös! Är ni intresserade så titta på deras hemsida. www.jamesband.se
Är det någon som vet vart man kan hyra linneservetter? Det fanns en tvätt i Gammelstad som gjorde det förut men de har lagt ner så jag ringde Tvättbaren men de hyrde inte ut.
Anna Henrik skrev 2009-02-09 16:11:46 följande:
jo så nu kan man bocka av en sak till på listan meeeeen festen. va ska man ha för musik då om man kör på en playlist. måste åka till rutvik å kolla om d finns nå högtalare där?
sen till tårtor, vet ngn vad ni ska ha för smak å vart ni ska köpa dom ifrån?
Tårtan funderar jag också på. Vem är bra på sånt?
jag tor att det finns högtalare i rutvik, tom mixerbord och sånt tror jag? men jag är inte säker=)
Tårtan ska Vicka81 göra åt oss, kan verkligen rekomendera hennes tårtor,vet att hon gjort tårtor till några här på BT:) tror hon har nån bild i sitt galleri!
ne hon hade inga bilder, men kolla på henne blogg
sotsaker.blogspot.se