Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Vi ringde och bokade kyrkan 25 juli i fjol, div 1 år innan vigseln. Dom sa att vi skulle få bekräftelsen i början på 2009. Men när vi inget hört efter januari månads utgång, så tvingade jag sambon att ringa och efterlysa bekräftelsen, det var ju han som bokad tiden. Och allt var som det skulle, dom hade inte börjat skicka ut bekräftelserna ännu. Och för ca 2 veckor sedan fick vi bekräftelsen. Vilken lättnad! VET! Man är ju inte LITE nojjig! Vi vigs i Nederluleå kyrka (gammelstad)
Vilken präst vi får är dock inte klart ännu. Men dag och tid är bekräftat.
vi ska å gifta oss i g-stad:)
Min mb2 hade bokat så han fick ringa och då hade dom skickat ut den redan-så efter lunch när posten kom så hade vi våran bekräftelse hemma:D
De var en stooor lättnad!
Vi med! =) i nederluleå kyrka. Den är ju hur vacker som helst. Vi har fått bekräftelse och allt. Känns skönt. =)
Har ni sett att de annonserar efter par som vill gifta sig på vårmässan på Arcus senare i vår? En släkting till mig gjorde det för två år sen och jag var där som gäst. Annorlunda och uppskattat!!tipsa alla ni känner...
Anna Henrik skrev 2009-02-28 10:56:35 följande:
Shit! Nu är inbjudningarna postade!
kul!när satte ni osa?
Jörgens fru skrev 2009-03-05 21:46:52 följande:
Nu har de fått inbjudningskorten i går, inte ett ljud från någon utom en. Undra vad våra paranteser(föräldrar) säger, 7 Augusti är det dags.