Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Idag har vi gjort färdigt våra inbjudningskort! Jag tycker de blev jättefina!
Det finns bilder i mitt galleri.
EhjärtaE - Jättefina! Väntar på att sambo`n ska komma hem från garaget så vi också kan göra klart våra!!!
EhjärtaE: dom va ju suoer fina. mina blir oxå hemmagjorda. har ett liknande stuk! Hur långt innan ska ni skicka ut era och hur långt innan ska ni skriva OSA?:)
Vi postade våra idag! Jag är lite nervös... osa satte vi till 1 juni.
Om du känner att du vill ge gästerna lite extra tid kanske ni har möjlighet att skicka i väg dem tidigare?
Jag tyckte nog att det var lite snävt men det är ju så olika från fall till fall.
Lycka till!
Det beror väl på vad ni har för gäster. Jag tror inte det är kort tid att bestämma sig som är problemet utan snarare att osa datumet är så tidigt. Vet era vänner vad de ska göra i sommar? Jag skulle då inte veta det 23 mars. Vi har många vänner som studerar och de kommer nog inte veta 23 mars varken om de har något jobb då eller kan ta ledigt. Men som sagt, det beror ju på vad man har för gäster.
Vilket datum ska ni gifta er förresten? Vi gifter oss 1 augusti.
okeej.
om ja gifter mih den 29de aug är 1a juni för tidigt osa?
När tycker ni att jag ska posta dom?:)
Vi tänkte posta inbjudningarna kring påsk. Vi har satt osa til 10 juni och vi gifter oss 25 juli
Så här står det på Luleå & co : s hemsida
Bröllopsmässan 2009
Bröllopsmässan 2009 i Kulturens Hus lördagen den 31 januari kl. 10.00 - 15.00. Fri entré.
Kom och inspireras av utställare, få tips och idéer till den stora dagen då allt bara måste vara perfekt! Under dagen visas en modeshow med tema Bröllop.
Arrangör: Boomerang