• Svar på tråden Luleåtråden del 2
  • Anna  Henrik

Jag kommer att gå på mässan i Luleå OCH den som är i Stockholm i helgen. En helt oplanerad resa till Stockholm i ett ganska tråkigt ärende fick en ny dimension när det visade sig att det är bröllopsmässa här!!ibland har man tur!

• Jörgens fru

Jag kommer att gå på bröllopsmässan i Kulturens hus! Fick reda på igår vilken tid det var och tänkte precis skriva det här, men såg att någon hann före

Tyvärr så jobbar gubben, så det blir till att gå själv om jag inte får med mig någon.

• altervattnet

vi tänkte köpa ringarna idag men väntar tills mässan har varit, kanske får man några rabatter på mässan :)

• LillemorL

blir spännande med mässa:)
    I helgen ska vi beställa inbjudningskorten men jag är i valet och kvalet vilka vi ska ta, kan jag få lite hjälp???

denna från kortdesign:

www.kortdesign.se/default.aspx&action=Enlarge&command=6600

eller denna från calligraphen:

www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1060862

vad tycker ni??

• Leeeloo

Jag tycker absolut att ni ska välja det från kortdesign. Det var jättefint. =)

• EhjärtarE

Vi ska på bröllopsmässan! Jag ser fram emot det! Jag har aldrig varit på bröllopsmässa förut

Jag tycker båda korten var fina, men det från kortdesign var nog finast.

• EhjärtarE

Haha, nu skrev jag fel, jag menade det från calligraphen!

• fruiaugusti09

ja gilla första kortet!!:)

Jag ska på mässan men en annan blivande. ska bli spännande, hoppas att de finns några bra erbjudanden å tips å ideér:)
    Får man ta me kamera å fota å sånt?

Aldrig varit på sånt förut!:)

• Jörgens fru

Nog tror jag man får ta med sig kameran! Bra idé, ska nog ta med mig min jag med!

Jag tycker kortet från kortdesign var finast, även om båda vara fina. Tyckte dock kortdesign var strået vassare.

• Trettondagsafton 09

Kortdesign, enklare och stilrenare

Svar på tråden Luleåtråden del 2