• Svar på tråden Luleåtråden del 2
  • Trettondagsafton 09

Vi hade DJ, och det funkade perfekt, tog alla gästers önskemål och det var fullt på dansgolvet HELA kvällen.
    Om ni tar DJ se till att få lämna in en "spellista" innan så att han/hon är redo för "eran" och era gästers musiksmak.

Någon frågade om festprogram: Ja det hade vi och hör av er om ni vill ha mer info vad vi hade i det.

• altervattnet

Trettondagsafton 09 skrev 2009-01-16 16:10:06 följande:

Vi hade DJ, och det funkade perfekt, tog alla gästers önskemål och det var fullt på dansgolvet HELA kvällen.Om ni tar DJ se till att få lämna in en "spellista" innan så att han/hon är redo för "eran" och era gästers musiksmak.Någon frågade om festprogram: Ja det hade vi och hör av er om ni vill ha mer info vad vi hade i det.
    nån dj man kan få nummret till ?
  • Pärlan2009

Jag vill gärna ha festprogram och info till DJ om det är ok. y_larsson@hotmail.com

Tack på förhand!

Trettondagsafton 09 skrev 2009-01-16 16:10:06 följande:

Vi hade DJ, och det funkade perfekt, tog alla gästers önskemål och det var fullt på dansgolvet HELA kvällen.Om ni tar DJ se till att få lämna in en "spellista" innan så att han/hon är redo för "eran" och era gästers musiksmak.Någon frågade om festprogram: Ja det hade vi och hör av er om ni vill ha mer info vad vi hade i det.
  • EhjärtarE

Jippie! Idag har vi varit och provat brudklänningar och vigselringar och nu har jag kommit fram till vad jag vill ha. Fast båda ska beställas från internet Det är så skönt att ha bestämt sig och det känns så rätt. Jag är lycklig!

Bilder finns i mitt galleri.

• LillemorL

alltså, klänningen var ju fantastiskt vacker!! var har du hittat denna vackra skapelse?

• EhjärtarE

Jag har hittat den på silkesshoppens hemsida, men de säljer inte den längre. Jag har inte provat denna klänningen, men några andra liknande, så jag tror att denna kommer bli bra. Jag ska beställa den från kina.

• Pärlan2009

Jättehärlig klänning!!

EhjärtarE skrev 2009-01-20 19:44:30 följande:
    Jag har hittat den på silkesshoppens hemsida, men de säljer inte den längre. Jag har inte provat denna klänningen, men några andra liknande, så jag tror att denna kommer bli bra. Jag ska beställa den från kina.
  • altervattnet

bröllopsmässa kulturens hus 31 jan fri entre kl 10-16

vilka ska dit ? :)

• Pärlan2009

Är inte hemma då men nu i helgen blir det Bröllopsmässa i Sthlm. Härligt med inspiration!

Svar på tråden Luleåtråden del 2