Luleåtråden del 2
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Den här tråden är för oss som ska gifta oss i Luleåtrakten. Här pratar vi om allt, men mest bröllop såklart.
Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-53/m3094004.html
Vi hade DJ, och det funkade perfekt, tog alla gästers önskemål och det var fullt på dansgolvet HELA kvällen.
Om ni tar DJ se till att få lämna in en "spellista" innan så att han/hon är redo för "eran" och era gästers musiksmak.
Någon frågade om festprogram: Ja det hade vi och hör av er om ni vill ha mer info vad vi hade i det.
Trettondagsafton 09 skrev 2009-01-16 16:10:06 följande:
Jag vill gärna ha festprogram och info till DJ om det är ok. y_larsson@hotmail.com
Tack på förhand!
Trettondagsafton 09 skrev 2009-01-16 16:10:06 följande:
Jippie! Idag har vi varit och provat brudklänningar och vigselringar och nu har jag kommit fram till vad jag vill ha. Fast båda ska beställas från internet Det är så skönt att ha bestämt sig och det känns så rätt. Jag är lycklig!
Bilder finns i mitt galleri.
alltså, klänningen var ju fantastiskt vacker!! var har du hittat denna vackra skapelse?
Var var du å provade den?
Jag har hittat den på silkesshoppens hemsida, men de säljer inte den längre. Jag har inte provat denna klänningen, men några andra liknande, så jag tror att denna kommer bli bra. Jag ska beställa den från kina.
Jättehärlig klänning!!
bröllopsmässa kulturens hus 31 jan fri entre kl 10-16
vilka ska dit ? :)
Är inte hemma då men nu i helgen blir det Bröllopsmässa i Sthlm. Härligt med inspiration!