• MilosMamma

Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!

Tjena Tjejer!!

Här kan vi väl samlas o fölas till vårat mål som är i Augusti?

Själv gifter jag mej den 29 Augusti, men OJ vad mycket det är o göra, det är bara Januari och det finns ju huuuur mycket som helst kvar, när ska man göra det, så man inte gör det för tidigt?

Ska man skicka "save the date" eller inte.
    Ja många frågor finns det, Kanske vi kan hjälpa varandra med ideér och tips.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-28 14:26
    Här har vi en lista på vilket datum vi gifter oss, Om någon kommer till eller ramlar bort ändras det vid nästa trådskapande.

1 Augusti
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    iwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-30 09:36
    1 Augusti
    Sagezza
    Mrs baom
    Ouno
    Joplin09
    Lövings

8 augusti
    w2b Blom
    CamillaMarcus
    AnRo09
    Juis31
    J D
    agtiwi
    När2blir1
    Hoppasbrud2009
    Brud2009
    Gurnell
    MammaMiaa

15 augusti
    Jeffa
    JanetKim
    Underbara060709
    Mariya
    Capu
    Prahlis
    Pentan

22 augusti
    1 år
    LB5
    Anki82

29 augusti
    Milosmamma
    Pärlan2009
    Majsan12
    090829
    Moche

• Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!
  • JanetKim

Goaste skrev 2009-02-09 09:49:48 följande:
    Nej jag blir nog utan ! Men funderade mest på hur långt innan man behöver beställa. Kan ju ringa och fråga.

Vad roligt! Att det gick bra för dig! I dag är jag lite etra prrig för att inbjudan kommer fram till alla anhöriga! Så kul ska det bli, å höra deras reaktioner! För det var lixom ingen som visste!{#lang_emotions_laughing}

• mattiasmarie

jag gifter mig oxå 1 augusti o skickade inbjudan förra veckan! Fått en del svar redan!!

• RhjärtaJ

Vi gifter oss 1 augusti och det enda som är klart är:

Kyrka och lokal, samt att vi älskar varandra och längtar jättemycket efter att få vara gifta! Vi hoppas kunna göra det hela enkelt men väldigt trevligt.

• MilosMamma

Sådär ja, nu sitter jag o pysslar ihop Inbjudningskorten =D Så kul, men vilken tid det tar..
    Bruna o rosa, dom ligger i galleriet, ja både i mitt och i det öppna. Vad tycks??

• Fru Wi

MilosMamma skrev 2009-02-12 21:32:09 följande:
    Sådär ja, nu sitter jag o pysslar ihop Inbjudningskorten =D Så kul, men vilken tid det tar..Bruna o rosa, dom ligger i galleriet, ja både i mitt och i det öppna. Vad tycks??

Kul att pyssla med korten! Fint!

Jag har beställt hem allt material som jag behöver för att göra våra, jag fick första paketet idag och i morrn kommer leveransen från Panduro. Det ska bli så kul att sätta saken i de vackra papprena!

• MammaMiaa

Vad fina korten va MilosMamma. Jag har börjat titta på kort till inbjudan.

• andbeyond

Hej!

Jag ska ut nästa vecka med mina tärnor och titta på tyg till deras klänningar (min bästa väns,en av de två tärnorna, mamma ska sy dom gratis, så himla snällt!) Ska kika lite på spets till min klänning också då den ska sys av en vän till familjen. Så fort vi bestämt tyg ska vi ut och köpa saker till inbjudningskorten och göra dem. Ska försöka skicka ut dem i mars så folk kan planera sin semester - att skicka ut dem då borde väl räcka?

Så himla roligt att saker och ting börjar röra på sig. Har köpt in två hjortar också så vi kan göra tjälknöl till bröllopet. Ligger i svärmors frysbox ;)

Svar på tråden Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!!