• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Heloise

ja just det dag 12( på morronen så egentligen efter 11 dagar haha)-7.7

• Fru Nolsu

Hua, det har inte varit en bra helg matmässigt... god middag ferdag, lördag och i kväll ska vi till svärföräldrarna, och där är det åxå god mat och alltid fika efteråt....
    Men jag får väl ta och lägga in ett extra pass i veckan i stället.

Provade min klänning i veckan igen - och det har blivit en stor skillnad sedan jag köpte den för 2 månader sedan, hade en snygg ryggklyfta med fett som hängde över kanten - det är borta!! Nu är det lite kvar runt höfterna som vore bra om det försvann lite, sedan är det helt perfekt! Hoppas att inte för mycket försvinner på tuttarna så att det blir tomt därframme. (Klänningen jag köpt är samma som på min bild!)

Laddar för en bra vecka och krutar på lite nu!!

• knyjoy

PENTAN!

Du är SÅÅ duktig! Inspiration!!

• 1augusti2009

Idag har det gått 10 veckor på ren kur, 70 dagar, svårt och förstå.
    Nu känns det lättare att jag "bara" har 8 veckor kvar, mindre än hälften då jag slutar min rena kur den 10 maj.
    Tar ff 1 vecka itaget men det är mitt drömmål

Pentan: Härligt med nya tag LYCKA TILL!

Fru Nolsu: Shit vad härligt när klänningen sitter bättre

Heloise: TACK för de värmande orden. Vad roligt att du har hittat din klänningen, själv ska jag prova min drömmklänning den 4/4 så får se om den sitter bra

KRAM

• blivandefru2009

Hej allihopa!

Idag har jag varit hungrig
    Kände det redan då jag vaknade, men jag har varit stark och inte ätit ngt. Min middag, grönsakssoppan, lugnade hungern något. Jag häller i mig vatten konstant!

För att inte tänka och känna något så har jag: putsat alla fönster, rensat & torkat ur alla köksskåp, städat en garderob i tvättstugan där ALLT förvaras. Nu sitter jag här vid datorn och läser allt och inget

knyjoy - Japp, vi tänker mörklägga hemma hos oss och mysa

Grattis till alla som dom senaste dagarna ställt sig på vågen och fått minus! Bra kämpat!

Pentan - Styrkeram till dig! Läste din blog och tycker synd om dig! Jag vågar inte tänka tanken på att sluta med påsarna, är rädd för att jag kommer göra som du - vräka i mig ALLT!! *huwa*
    Jag vågar inte ens smaka mina mintpastiller, funlight - tänk om jag blir hungrig?? Vill ju inte känna hungerskänslor

Fru Nolsy - Kul att klänningen sitter bättre! Är som du, rädd för att byste ska försvinna för mkt, däremot kan det försvinna runt häcken nu!

Här glöder det visst om tangenterna ikväll...

• knyjoy

BRA! Man ska vara rädd om moderjord!

Nu ska jag hoppa iväg till träningen! Vi får väl se hur slut jag är sen hah!

må gott!

blivandefru2009 skrev 2009-03-15 18:14:45 följande:
    Hej allihopa!Idag har jag varit hungrig Kände det redan då jag vaknade, men jag har varit stark och inte ätit ngt. Min middag, grönsakssoppan, lugnade hungern något. Jag häller i mig vatten konstant!För att inte tänka och känna något så har jag: putsat alla fönster, rensat & torkat ur alla köksskåp, städat en garderob i tvättstugan där ALLT förvaras. Nu sitter jag här vid datorn och läser allt och inget knyjoy - Japp, vi tänker mörklägga hemma hos oss och mysa Grattis till alla som dom senaste dagarna ställt sig på vågen och fått minus! Bra kämpat!Pentan - Styrkeram till dig! Läste din blog och tycker synd om dig! Jag vågar inte tänka tanken på att sluta med påsarna, är rädd för att jag kommer göra som du - vräka i mig ALLT!! *huwa*Jag vågar inte ens smaka mina mintpastiller, funlight - tänk om jag blir hungrig?? Vill ju inte känna hungerskänslor Fru Nolsy - Kul att klänningen sitter bättre! Är som du, rädd för att byste ska försvinna för mkt, däremot kan det försvinna runt häcken nu!Här glöder det visst om tangenterna ikväll...
  • lönnsjö

Dag 12: Ångest, har ätit idag. det blev en laxsallad...vilket kändes helt okej. men sen har jag tryckt i mig smågodis. Varför????? Till vilken nytta? Mår så psykiskt dåligt nu Jäkla skit!!! Det har ju gått så bra alla dessa dagar osså brast det nu. Ja jag vet att det är nya tag imorgon...men det känns ändå blä och tungt just nu.
    Kram på er alla

• MyDream

Går alla på CK eller är det någon som äter något annat pulver?
    Är det bara en smaksak vilket pulver man väljer eller är något bättre/sämre?

• 1augusti2009

Ta bara nya tag, lägg ångesten åt sidan å starta om
    Kram till dig, du fixar det!

MyDream: Jag tycker helt klart att CK smakar bäst, har tagit ngn naturdiet ngn gång när jag varit ute å rest och den i choklad tycker jag är helt oki men går inte att jämföra enligt min smak

Kör kakao, kakaomint å kyckling i CK.
    Men alla kommer säkert säga olika men jag tror att kakaominten säljer bäst

Gå in å titta på www.cambridgekuren.se eller köp fraktfritt från www.nailsbodybeuty.se

Välkommen

lönnsjö skrev 2009-03-15 23:24:20 följande:
    Dag 12: Ångest, har ätit idag. det blev en laxsallad...vilket kändes helt okej. men sen har jag tryckt i mig smågodis. Varför????? Till vilken nytta? Mår så psykiskt dåligt nu Jäkla skit!!! Det har ju gått så bra alla dessa dagar osså brast det nu. Ja jag vet att det är nya tag imorgon...men det känns ändå blä och tungt just nu.Kram på er alla
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!