• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pinac

Blivandefru2009

Säg en diet jag inte testat ;o) Jo, jag körde cambridge år 2003 tror jag det var. Klarade då 3 veckor på ren kur. Senast jag körde något liknande var för 2 år sedan då jag gick på xtravaganza. Ungefär samma sak fast de rekommenderar mängder med träning samtidigt. Tyvärr var min konsulent där inte riktigt i min smak så jag avbröt efter ca 1 månad. Höll vikten och fortsatte ner i höstas. Sen slutade jag röka och vips så satt där 10 kg för mycket igen.

Nu jobbar jag bort det så sakteliga men tänkte köra en liten sväng med rent för att öka motivationen =)

Vilket härligt minus du fick förresten =) Har inte haft tillgång till någon våg idag men imorgon så hoppas jag på ett fint minus! Ska rapportera när jag vet!

Kram

• emersson
    GiJa skrev 2009-03-13 19:54:15 följande:
    Idag är det dag 22 och jag har gått från 73 kg till 66.6 men jag ska köra en vecka till...fick lämna klänningen till en sömmerska idag för att sy in den 1 storlek...
    Grattis :D vad duktig du är :)
  • 090414

Hej tjejer!!!
    Jag har ofrivillgt hoppat av cambridge. Åkte på magsjuka. Hela familjen har varit däckad. Jag hann med 1,5vecka. Hade tänkt köra 3veckor. Nu vet jag inte hur jag ska göra om jag ska köra måndag till söndag men en vecka änns lite lite. Jag har inte så lång tid på mig eftersom vi åker 9april till Gran Canaria.

Hur skulle ni ha gjort, kört en vecka till eller kört hård träning o nyttig mat?

• knyjoy

Äääh kör på det är fortfarande en tid kvar till nione april ju :)

090414 skrev 2009-03-14 09:28:25 följande:
    Hej tjejer!!!Jag har ofrivillgt hoppat av cambridge. Åkte på magsjuka. Hela familjen har varit däckad. Jag hann med 1,5vecka. Hade tänkt köra 3veckor. Nu vet jag inte hur jag ska göra om jag ska köra måndag till söndag men en vecka änns lite lite. Jag har inte så lång tid på mig eftersom vi åker 9april till Gran Canaria.Hur skulle ni ha gjort, kört en vecka till eller kört hård träning o nyttig mat?
  • knyjoy

Hej alla!

dag 13 idag och det har gått bra :) utslagen håller sig borta så jag fortsätter med mina kosttillskott :)

vågen stod idag på 105 kg så nu har jag gått ner 5,9 kg :)

Känns bra men nu måste jag börja kämpa ännu hårdare!
    Har fuskat massor med mina promenader då jag har haft helt SJUK träningsvärk efter yogapasset i tisdags!

Jag skojar verkligen inte när jag säger att det har gjort ont att andas!
    Imorgon blir det bodybalance iaf :)

Hur går det för min cbk09?
    Har inte sett dig någonstans på ett bra tag :(

Kram på er alla!

• 1augusti2009

Grattis

Jag hade sjuk träningsvärk från mitt pass i onsdags haha, ska köra på måndag igen

KRAM KRAM

knyjoy skrev 2009-03-14 10:37:35 följande:
    Hej alla!dag 13 idag och det har gått bra :) utslagen håller sig borta så jag fortsätter med mina kosttillskott :)vågen stod idag på 105 kg så nu har jag gått ner 5,9 kg :)Känns bra men nu måste jag börja kämpa ännu hårdare!Har fuskat massor med mina promenader då jag har haft helt SJUK träningsvärk efter yogapasset i tisdags!Jag skojar verkligen inte när jag säger att det har gjort ont att andas!Imorgon blir det bodybalance iaf :)Hur går det för min cbk09?Har inte sett dig någonstans på ett bra tag :(Kram på er alla!
  • Heloise

jaha då har jag genomlevt en till jobbig dag, hoppas imorron blir bättre. Verkar helt sant att v 2 är upp och ner haha, men bara 2 dagar kvar på v 2 sen är det v 3 yay!

• 1augusti2009

Vad duktig du är

Styrkekram från mig!

Heloise skrev 2009-03-15 00:48:34 följande:
    jaha då har jag genomlevt en till jobbig dag, hoppas imorron blir bättre. Verkar helt sant att v 2 är upp och ner haha, men bara 2 dagar kvar på v 2 sen är det v 3 yay!
  • knyjoy

Jag tänkte bara uppmärksamma alla på detta: VOTE EARTH

Det är en bra sak!

• Heloise

Tack men det är tack vare dig och Pentan som jag biter ihop
    Hittade den pperfekta klänningen igår, allt går neklare då haha jag måste bara komma i den om ett par månader!
    kram på er

1augusti2009 skrev 2009-03-15 10:12:12 följande:
    Vad duktig du är Styrkekram från mig!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!