• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • 1augusti2009

Fasiken vad alla är duktiga

Själv har jag varit å tränat mitt andra pass har j precis satt igång med träningen.
    Gick jätte bra kände inte av yrseln alls

Imorgon e det vägning igen, kram H

blivandefru2009 skrev 2009-03-11 21:40:06 följande:
    Dag 2 här...Snabbrapport...sängen väntar...*gäsp*Har inte varit det minsta sugen på mat idag.Inga problem med sug efter mat. Varken då jag gjorde mat till barnen på dagen eller i kväll då gubben min stekte hamburgare.Har klarat mig bra med mina påsar och vattenflaskan *duktiga jag*Nattinatti!!
  • blivandefru2009

Gomorron!
    Ligger lite efter i schemat men snart är det dax för frukostshake

Ni som tränar: Klarar man en riktigt hurtig prommenad så här i början innan kroppen har ställt in sig?

• blivandefru2009

Eller kanske 30-45 min på Crosstrainer?

• 1augusti2009

Det är så olika jag grejjade inget de första 9 veckorna pga av min yrsel/låga bltr, men nu går det skitbra.
    En del träna hårt från början...
    Försök å känn efter, börja lugnt å sen trappa upp om du orkar.

Lycka till!

blivandefru2009 skrev 2009-03-12 09:22:42 följande:
    Eller kanske 30-45 min på Crosstrainer?
  • blivandefru2009

Jag mår jättebra så här in på 3:dje dagen.
    Det enda är att jag känner mig lite trött i huvvet, som när man är trött och bara vill sova.
    Vill ju inte riskera att stå på maskinen och tuppa av eller nå't... Får prova ikväll när gubben är hemma

• 090414

Det är säkert lite olika hur mkt man klarar. Jag har fortsatt att träna som vanligt. Spinning och bodypump och det går bra. Lyssna på kroppen.

blivandefru2009 skrev 2009-03-12 09:21:53 följande:
    Gomorron!Ligger lite efter i schemat men snart är det dax för frukostshake Ni som tränar: Klarar man en riktigt hurtig prommenad så här i början innan kroppen har ställt in sig?
  • Frida1987

Hej det går galant för mig, har motionerat som en tok denna vecka! Det enda jag har problem med, som bara blir värre och värre är måltiderna, jag klarar knappt av dom. Jag måste hålla för näsan så jag inte känner lukten av den, sen svepa den rakt upp och ner och sedan hälla i mig vatten och gå o borsta tänderna :( hur fan överlever man då?
    Men det går hur fint som helst att vara utan mat, jag längtar inte ett dugg efter sötsaker, eller så det jag skulle tycka vore riktigt gott däremot är ju en riktigt saftig köttbit haha. Men Den äter jag bara i mina tankar, så det funkar

Kramar till er alla!

• blivandefru2009

Frida - Oj då! Tycker du att dom är så otäcka??
    Jag älskar CK's shaker och grönsakssoppan.
    Jämför man med nutrilett och liknande så är det att vara i hemmelriket och äta tycker jag

Så du tränar oxå, ja jag får väl göra ett försök ikväll för nu kliar det lite i benen

• blivandefru2009

VArför blev min gubbe röd?? Jag är inte arg??

• 090414

Tänk vad olika det kan vara med smaken. Jag tycker det är gott. Vaniljen gillar jag jätte mkt. Kycliingsoppan och grönsaks soppan är också jättegoda. Den jag inte kommer att köpa igen är kakao fast den var helt ok varm.

Frida1987 skrev 2009-03-12 11:56:09 följande:
    Hej det går galant för mig, har motionerat som en tok denna vecka! Det enda jag har problem med, som bara blir värre och värre är måltiderna, jag klarar knappt av dom. Jag måste hålla för näsan så jag inte känner lukten av den, sen svepa den rakt upp och ner och sedan hälla i mig vatten och gå o borsta tänderna :( hur fan överlever man då?Men det går hur fint som helst att vara utan mat, jag längtar inte ett dugg efter sötsaker, eller så det jag skulle tycka vore riktigt gott däremot är ju en riktigt saftig köttbit haha. Men Den äter jag bara i mina tankar, så det funkar Kramar till er alla!
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!