• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • bongen80
    1augusti2009 skrev 2009-03-11 11:21:29 följande:
    nailsbodybeauty.se/Här kan du beställa till fraktfritt och snabb leverans.Har inte själv gjort det men andra som är supernöjda. Själv köper jag från en konsulent.Du kan även gå in på www.cambridgekuren.se och leta rätt på en konsulent nära dig.Lycka till!
    åh tack! här var det snabba svar!
  • Lillaztina

Hej allihopa!

Gud va skönt att jag hittade er. Idag är det tredje dagen med Cambridge för mig (REN KUR). Kände att jag behövde dela tankar och åsikter med likasinnade. Så tummen upp för det här forumet!

Imorse var det extremt jobbigt, hela kroppen skakade och jag kände mig svimfärdig. Mådde dessutom väldigt illa vilket gjorde att jag inte lyckades få i mig hela drinken p.g.a klökningar. Resonerade som så att det är viktigare att kunna fullfölja detta än att börja kräkas och kanske behöva avbryta. Så jag tog 3 tunna skivor skinka och med en gång så kändes det bättre. Fuskade inget de 2 första dagarna *stolt*. Har ca 13 kg som jag behöver bli av med. Tyvärr så vet jag att jag inte kommer att klara av att dumpa dessa på ren kur utan kommer troligtvis att övergå till kombinerad efter 10-14 dagar.

Det är väldigt motiverande att läsa om alla andras framsteg. Tack för att ni delar med er....

• Heloise

peppar peppar så har jag inte haft ngr som helst problem med magen, men jag dricker ca 3-4 liter det kanske hjälper till.
    Dag 8 : -6 kg, ska mäta mig runt om nu glömde göra det innan jag startade, men tror jag vet ungefär vad jag hade i midjemått.
    Alla är så duktiga här
    kramar till er alla!

• Frida1987

DAG 3: allt känns underbart och jag är precis hemkommen från en långpromenad på 2 timmar, herre gud vad skönt är helt röd i ansiktet nu och är jättevarm. Så ska det vara. Ikväll ska jag hämta ut min stegräknare som jag beställt, sen blir det iaf minst 12000 steg per dag.

Kramar till er andra, ni är jätteduktiga! :)

• Lillaztina

------> Frida1987

Hej!

Gör du också CK "ren kur"? Är ny här så jag har inte så bra koll. Men såg att du skrev dag 3, vilket isåfall betyder att vi är på samma dag :) Vad är ditt mål?

• bongen80

nyss hemkommen från inskrivning och med startpaket i en påse, beställde en orbitrek också så nu kommer ja inte undan träning heller. det var sjutton vilka ursäkter man kan dra till med för att inte komma iväg o träna, men nu är det slut med det.

fick dock myten bekräftad att det visst finns olika storlek på benstomme (skiljer inte massor med kg men ändå) o jag har kraftig (phu! då kan man alla fall skylla 1 kg på det) å så hade jag stor muskelmassa med....undrar var alla dom sitter då?? här är det mest fläsk tycker jag iofs

• Lillaztina

En Orbitrek skulle man ha... De verkar vara så himla bra. Då man tränar hela kroppen på samma gång:)

Nu har jag precis druckit min kvällsshake för dag 3. Nu känns det mycket bättre än vad det gjorde imorse. Har varit hos konsulenten och inhanndlat slimbridge i alla dess smaker, så nu ska jag prova en tror jag. Hoppas innerligt att dag 4:a blir den där dagen då allt vänder :) Hoppas,hoppas...

• Lillaztina

En Orbitrek skulle man ha... De verkar vara så himla bra. Då man tränar hela kroppen på samma gång:)

Nu har jag precis druckit min kvällsshake för dag 3. Nu känns det mycket bättre än vad det gjorde imorse. Har varit hos konsulenten och inhanndlat slimbridge i alla dess smaker, så nu ska jag prova en tror jag. Hoppas innerligt att dag 4:a blir den där dagen då allt vänder :) Hoppas,hoppas...

• Fru Nolsu

Halva veckan avklarad och har lyckats få in tre träningspass! Tog mig upp och spinnande 45 minuter i morse 6:30 *nöjd*!!

Har köpt på mig mera påsar så nu är jag laddad för ett par veckor till - målet är att komma ner till 75 för att sedan bara ta en drink till frukost och bibehålla träning och sund mat. Som tur är gifter jag mig inte förrän i augusti så har möjlighet att köra en hårdkörrning senare i sommar med.

Bra jobbat alla!!

• blivandefru2009

Dag 2 här...
    Snabbrapport...sängen väntar...*gäsp*
    Har inte varit det minsta sugen på mat idag.
    Inga problem med sug efter mat. Varken då jag gjorde mat till barnen på dagen eller i kväll då gubben min stekte hamburgare.
    Har klarat mig bra med mina påsar och vattenflaskan *duktiga jag*

Nattinatti!!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!