• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Heloise

det går bra jag vill klättra på väggarna bara!! Röksugen trodde 1 år räckte men tydligen så söäpar min kropp fram allt skit samtidigt för att testa mig!

• knyjoy

Jag skulle röka!
    inga skrupler där inte!
    Som sagt min mamma tyckte ju att jag skulle sluta röka nu när jag
    påbörjade ck... INTE EN CHANS! HAH!

Heloise skrev 2009-03-10 20:28:27 följande:
    det går bra jag vill klättra på väggarna bara!! Röksugen trodde 1 år räckte men tydligen så söäpar min kropp fram allt skit samtidigt för att testa mig!
  • emersson
    blivandefru2009 skrev 2009-03-10 18:13:15 följande:
    Pentan - Kikade in på din blogg! En fantastisk resa du gjort!Bloggen är sparad i mina favoriter som pepp
    Vad är det för adress på hennes blogg nu igen, måste kika :):)
  • emersson
    1augusti2009 skrev 2009-03-10 18:28:13 följande:
    Tack har gått ner ca 21 kg mellan korten och har drugt lika mkt kvar!Väntar oxå på kl 19 tar även mina kl 09-14-19.Ha en bra kväll!
    Vilken skillnad, vad duktig du är, vilken underbar känsla, 21 kg är ju jättejättemycke :) är verkligen imponerad!!
  • 1augusti2009

Tack snälla du

emersson skrev 2009-03-10 21:00:56 följande:
    Vilken skillnad, vad duktig du är, vilken underbar känsla, 21 kg är ju jättejättemycke :) är verkligen imponerad!!
  • Pentan

Pentans blogg: www.nogg.se/minresa
    Hon ligger och sover nu, men jag kan inte låta bli att kolla in den här sidan och bli imponerad över alla dessa fantastiskt modiga slitvargar. Jag som bävar för att ens skippa morgonkaffet!
    HerrP

emersson skrev 2009-03-10 20:59:57 följande:
    Vad är det för adress på hennes blogg nu igen, måste kika :):)
  • emersson
    Pentan skrev 2009-03-10 21:59:46 följande:
    Pentans blogg: www.nogg.se/minresa Hon ligger och sover nu, men jag kan inte låta bli att kolla in den här sidan och bli imponerad över alla dessa fantastiskt modiga slitvargar. Jag som bävar för att ens skippa morgonkaffet! HerrP
    Tackar :)
  • emersson

vad du är duktig pentan, ni som gör det här är ju helt otroliga :) har sparat din blogg oxå som insperation. Helt enormt bra gjort!! Du kan ju knappast ha ett klädesplagg kvar som är lagom ;) jättegrattis till dig :)

• Heloise

haha men jag har ju varit utan cigaretter i ett år fattar inte varför jag blir tokröksugen nu för? Måste ju vara att min kropp sträcker efter varje litet halmstår, önskar jag rökte herregud vad lätt det här skulle vara då haha jag skulle iofs antagligen flytta ut på altanen

knyjoy skrev 2009-03-10 20:39:35 följande:
    Jag skulle röka!inga skrupler där inte!Som sagt min mamma tyckte ju att jag skulle sluta röka nu när jagpåbörjade ck... INTE EN CHANS! HAH!
  • Pinac

Wow vilken inspiration ni är =)

Hittade den här tråden imorse.. visste inte riktigt hur jag skulle göra i min fortsatta viktminskning men tack vare er så ringde jag upp konsulenten på cambridge i min stad och åkte dit en kvart senare. Nu sitter jag med en veckas inhandlade påsar och har avverkat min första dag.

Den här veckan får bli lite knasig eftersom det här inte var planerat. Imorgon ska jag egentligen äta frukost på ett hotell på ett möte men då tänker jag säga som det är och att jag bara vill ha kaffe. På torsdag ska jag ha lunchmöte med en annan kund och den vet jag inte hur jag ska krångla mig ur... I helgen blir det dock lite "fusk" av då jag och killen ska till göteborg och hälsa på både familj och vänner. Tänkte så här: Påsar på dagarna och mindre portion mat på kvällarna i helgen. Fr.o.m måndag enbart påsar. Ska försöka tappa i vikt inför en plastikoperation (brösten, vad annars?).

Oj... det här blev långt. Har iaf läst igenom hela den här tråden och måste säga att ni är fantastiska! Pentan och 1augusti2009 WOW!!! Ni andra likaså givetvis men det är människor som ni som inger hopp till oss andra =)

LÄNGD: 173
    ÅLDER: 25
    MAX VIKT: 86
    VIKT START C.K: 76,7
    REN KUR EL. KOMBINERAD?: Blandad till en början och sen ren
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: hmm... t.o.m början av april räknar jag med först och främst.
    SLUTMÅL: 68 (eller 65... vi får se hur det ser ut)
    DELMÅL: under 75 och under 70
    BELÖNINGAR: Operation ;O) (om jag törs)
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Tidigare erfarenheter säger mig att jag kan trappa upp med sallader och lite mindre mängder mat.
    MOTION: Promenera. Träna hos sjukgymast (ryggskadad så jag får inte träna hur som helst). Killen har dessutom lovat att lära mig att kråla (ja... han har sagt det i 3 år nu så nu är det väl kanske dags! Bröstsim är inte det optimala just nu)

Wish me luck =)

Kram

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!