• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • 1augusti2009

Vad skönt att det går så bra

Heloise skrev 2009-03-09 12:45:49 följande:
    dag 6!Känner mig jättepigg, fast shaksen är slut så jag måste in till stan och köpa nya Jag förstår inte vad det är som är annorlunda den här gången, varför det inte är ngr problem alls när jag vart så himla panik hungrig förra gången?
  • Heloise

Ja jag är jätteglad men känns konstigt att det inte har varit ngn jättejobbig dag. Men det komemr väl eller så var jag så stålsatt att jag var förberedd på ngt hemskt haha

1augusti2009 skrev 2009-03-09 13:00:49 följande:
    Vad skönt att det går så bra
  • Cbk09

Va kul med så många som har börjat/börjar köra nu i dagarna!!! Nya som gamla =)

SOLEN SKINER här!!!!! =) Känns som en gammal vän man saknat och inte träffat på LÄNGE!!!!
    E själv inne på dag 9, känns som att tiden hittills har gått väldans fort =) Hoppas de fortsätter så!!
    Fast igår va faktiskt en riktigt tuff dag.... på 8 dagar visade vågen bara -2,7kg och jag var SÅÅÅ HUNGRIG!!!!! motivationen va så låg den bara kunde bli!
    Men så imorse stod vågen på minus 3,4kg inte supermycket på 9 dagar men känns bättre iaf!!
    E så glad att jag inte gav upp igår!!!
    Idag ska jag te gymmet och köra med min PT, har inte vågat berätta för henne att jag kör ren kur, orkar inte med en moralpredikning!!
    Får se hur mycket/tufft man orkar köra på bara en påse cbk och massa vatten....
    Sist tuppade jag av :S
    Önska mig lycka till och håll tummar och tår för att de går bättre denna gången!!

*styrkekramar* till alla som behöver!!!

• 1augusti2009

Strongt att du klarade dagen du fick ju belöning på nnästan 1 kg till idag

Jag håller tummarna!

Cbk09 skrev 2009-03-09 13:06:15 följande:
    Va kul med så många som har börjat/börjar köra nu i dagarna!!! Nya som gamla =)SOLEN SKINER här!!!!! =) Känns som en gammal vän man saknat och inte träffat på LÄNGE!!!!E själv inne på dag 9, känns som att tiden hittills har gått väldans fort =) Hoppas de fortsätter så!!Fast igår va faktiskt en riktigt tuff dag.... på 8 dagar visade vågen bara -2,7kg och jag var SÅÅÅ HUNGRIG!!!!! motivationen va så låg den bara kunde bli!Men så imorse stod vågen på minus 3,4kg inte supermycket på 9 dagar men känns bättre iaf!!E så glad att jag inte gav upp igår!!!Idag ska jag te gymmet och köra med min PT, har inte vågat berätta för henne att jag kör ren kur, orkar inte med en moralpredikning!!Får se hur mycket/tufft man orkar köra på bara en påse cbk och massa vatten....Sist tuppade jag av :S Önska mig lycka till och håll tummar och tår för att de går bättre denna gången!!*styrkekramar* till alla som behöver!!!
  • 1augusti2009

Jag kände inte heller av ngn svår dag i början men hade hjälp av att jag låg i influensa hela första veckan å ville inte ha ngt att äta
    Ibland är det tur att man är sjuk, hihi...

Heloise skrev 2009-03-09 13:03:00 följande:
    Ja jag är jätteglad men känns konstigt att det inte har varit ngn jättejobbig dag. Men det komemr väl eller så var jag så stålsatt att jag var förberedd på ngt hemskt haha
  • Heloise

Ni som kört länge när började ni trappa ner i viktmiskning? För jag har gått ner väldigt fort de här dagarna, med det håller väl inte i sig mer än en vecka eller två till?

• Heloise

Åhh vägde mig nu 5 kg på 5 dagar ( har inte druckit ngn shake än och detta är dag 6)

• Cbk09

1augusti2009

Ja du de va e riktig helv**** dag!!!!!!
    Så glad att jag klarade den, hoppas det inte kommer fler!!!
    Hur mår du då? du är ju en av dom som hållt på längst.
    Verkligen en inspiration att ha med dig i tråden!!! =)
    Får du dagar som e jobbiga fortfarande eller det har bara rullat på för dig?

Har massor av frågor.... skulle vilja "grilla" dig lite.... om du vill kan du be knyjoy om min adress så kanske vi kan höras på msn?
    Men känn dig inte tvingad!!!

Kram

• lönnsjö

Heloise skrev 2009-03-09 12:45:49 följande:
    dag 6!Känner mig jättepigg, fast shaksen är slut så jag måste in till stan och köpa nya Jag förstår inte vad det är som är annorlunda den här gången, varför det inte är ngr problem alls när jag vart så himla panik hungrig förra gången?

Samma här!! Känns så bra denna gången. Motivationen är på topp. Har fått en massa energi. Oxå min sjättë dag idag och nu kan jag ju inte ge upp, vill fortsätta ett tag till.
    Vägning på onsdag, hoppas på bra resultat

Kram till er alla

• Heloise

Fast skiva rostbiff och kassler var ju lite kämpigt måste jag säga Varför måste jag ha charktjänst i mitt jobb för haha.

Ha en härlig dag allihop och lycka till!

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!