• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Back on track!

Jag har ätit kombinerad kur dessa dagar under helgen och känner mig nöjd med det. Tog det väldigt lugnt och startade långsamt med mycket lite mat. Ägg, kalkon, räkor, kyckling. I går söndag ökade jag på lite för mycket vilket resulterade i magsmärtor.

Men nu är det så att jag ska fortsätta min rena kur till det datum jag satt som mål. Jag behövde ladda om batterierna, både kroppsligt och psykiskt. 9 hela veckor med endast ren kur är tufft. Det tar på huvudet, i alla fall för mig. Och nu känner jag mig redo att ta den sista sträckan på min resa och gå i mål med dunder och brak!

• emersson
    mysan31 skrev 2009-03-08 22:28:12 följande:
    Hej Alla: I morgon börjar jag med cambrigde på ren kur....
    Lycka till :)
  • knyjoy

Ny vecka, nya tag!

Jajjemen. Den här helgen har varit.. dum. Eftersom jag fick de där utslagen igen så har jag ätit lite extra. I lördags åt jag en sallad med kräftskjärtar och igår en fullkornsmacka med sallad, gurka och kräftskjärtar. Dock en väldigt liten smörgås. Mest för att se till att de här utslagen försvinner. Dom har inte försvunnit än men de har iaf slutat växa, vad jag kan se.

Ska till konsulenten idag och prata med henne, se vad hon säger om all min träning och så, och huruvida jag borde äta något extra de dagar jag tränar :S

Vågen har dock stannat på 106,7 men jag är bara glad att jag inte gått upp någonting.
    Nu är det i varje fall nya tag med mat på bestämda tider och lite kosttillskott. Får se om det hjälper :)

Kämpa på ni alla glada!
    Ni är så duktiga!
    *kastar ut kramar for everyone*

• 1augusti2009

Pentan: sköt att du mår bättre igen, du behövde verkligen lite mat

Knyjoy: Lycka till med de nya tagen

Själv har jag gått på ren kur i drygt 9v men har inte motionerat ngt.
    I början för att jag var HELT SLUT och även att mitt Blodtryck har legat väldigt lågt, har varit på väg å svimmat många ggr.

Men nu känns det som om jag mår bättre på den delen och är inne i renkur ordentligt så det är dags att lägga till motionen.

Tog skruttan i vagnen och gick till dagis och sedan hem igen. En prommis på 30 min, lagom att börja med.

Jag är nämnligen en sån person att när jag ska ändra på ngt så blir det ALLT på en gång. Radikala förändringar som bara blir för mycket och slutar med att jag har misslyckat andra ggr.

SÅ denna gång tänkte jag först maten, när jag känner mig trygg i den tar motionen osv...

Det verkar funka Lagom som vi säger är nog bäst

Kram på er och ha en bra vecka i solen!

• knyjoy

1augusti2009: Jag är likadan! Så mycket förändringar som möjligt! på en gång!
    Hehe fast jag måste typ göra så för att det ska fungera. Helhjärtat eller inget typ!

Lycka till med motionen!

• This Is Me Now

Hej alla!
    Jag har varit med i tråden tidigare (gick ner 27 kilo förra våren) men tittar fortfarande in bland. Nu tänkte jag ta en ren kur i 2 vrckor för att bli av med lite jul-trivselkilon som smygit sig på. Kanske bara 4-5 kilon, men ändå.... gäller att ta dem innan de växer till sig.

Kul också att läsa om hur det går för andra, och att få peppning och stöttning när det är motigt.

Må så gott alla!
    kram!

• Ninni och P3

Hej allihoppa..jag måste säga att ni är så duktiga allihop!
    Själv har jag fått börjat äta nån räka då å då för att inte tuppa av mår mycket bättre nu. Hoppas inte ketonförbränningen skadas för mycket av detta bara.
    Simmar 2ggr i veckan till att börja med vill ju inte må dårligt.

Idag steker jag nog upp en kyckling filè så att jag har under veckan.

Lycka till i veckan å kram/Ninni

• blivandefru2009

Hej!
    Säger som många andra att jag är så otroligt imponerad av er!

Har just avslutat samtal med min konsulent. Ska iväg i e.m för att inhandla lite soppor & shaker
    Imorgon kör jag igång!
    Hoppas att jag får hänga med er här för inspiration och kanske gråta ut en skvätt då allt känns åt hel.... eller bara ha några likasinnade att "prata" med.

Kram!

• 1augusti2009

knyjoy har lagt till dig på msn

• Heloise

dag 6!
    Känner mig jättepigg, fast shaksen är slut så jag måste in till stan och köpa nya
    Jag förstår inte vad det är som är annorlunda den här gången, varför det inte är ngr problem alls när jag vart så himla panik hungrig förra gången?

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!