• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • lönnsjö

Okej, dag 5 avklarad. Huuu idag fryser jag jättemycket. Jobbade en kort tur idag, hjälpte till vid maten. Det gick bra. jag suger in all matdoft

Ikväll for hela familjen iväg för att hyra film och sen blev det Mc Donald´s. Klarade av det också. Skönt!! På torsdag ska vi ha"trivselkväll" på jobbet, ut och äta. Jäklar!! Jag har förberett mig psykiskt och ska bara beställa en cola zero...men jag vet att vissa av mina kollegor kommer att tycka att jag är tramsig som inte "vill" äta. Suck...sådana önskar man ju långt iväg till månen. Jag har gjort ett val och står för det. Blir bara trött på att behöva försvara mig stup i kvarten. Får stort stöd av familjen i alla fall

Kram till er alla och kämpa på, ni är superduktiga

• 1augusti2009

Idag har jag själv varit på långresa ner till Sthlm, med smabon å tittat på ett spabad, det var en LÅNG resa.
    Tycker det är så mysigt i vanliga fall när bilen är full med gottis å lunchen inhandlas på driven på McDonalds, men innan vi pkte blev det en shake, i Sthlm till lunch fick det bli en naturdiet och hemma igen nu vid 19 en kyckling + en massa cola zero

Det GICK men usch vilken tråkig bilresa men vad gör maninte för sitt nya liv som stundar runt hörnet

Kämpa på alla, vi ska klara det här

KRAM

• Cbk09

Tack allesammans för peppningarna!!
    Behövs ibland....

Kramar till er alla!!

• lönnsjö

1augusti2009 skrev 2009-03-08 19:41:19 följande:
    Idag har jag själv varit på långresa ner till Sthlm, med smabon å tittat på ett spabad, det var en LÅNG resa.Tycker det är så mysigt i vanliga fall när bilen är full med gottis å lunchen inhandlas på driven på McDonalds, men innan vi pkte blev det en shake, i Sthlm till lunch fick det bli en naturdiet och hemma igen nu vid 19 en kyckling + en massa cola zero Det GICK men usch vilken tråkig bilresa men vad gör maninte för sitt nya liv som stundar runt hörnet Kämpa på alla, vi ska klara det här KRAM

Ja precis! Igår ville jag göra något trevligt... och tänkte vi äter ngt gott. Javisst ja, jag kan ju inte nu. Alla andra idéer var som bortblåsta. man behöver ju inte äta för att ha trevligt...men det ÄR ju trevligt att äta gott och umgås Behöver ändra mitt tankesätt och hitta nya sociala roligheter

• 1augusti2009

JA det är så sant, det mönstret är det svåraste iaf för mig att bryta.
    Mys med familjen= god mat! Å tänk när vi är barnlediga då blir det hämtmat för hela slanten.

Jag har inte ätit med min sambo och dotter på 63 dagar å det börjar tära en ANING på psyket.

Ngnstans måste man ju hitta nya vägar att umgås på utan maten och godsakerna, för det finns ju bättre alternativ.

Ha det gött

lönnsjö skrev 2009-03-08 19:47:35 följande:

Ja precis! Igår ville jag göra något trevligt... och tänkte vi äter ngt gott. Javisst ja, jag kan ju inte nu. Alla andra idéer var som bortblåsta. man behöver ju inte äta för att ha trevligt...men det ÄR ju trevligt att äta gott och umgås Behöver ändra mitt tankesätt och hitta nya sociala roligheter
  • 1augusti2009

Jag dricker cola zero å light men även funlight å jag stananr kvar i ketosen.

En del säger nej å andra säger ja Men det funkar för mig iaf.

090414 skrev 2009-03-08 21:22:09 följande:
    Är lightdrickor OK under renkur?
  • Önskebrunnen

Hej!
    Ville titta till er här,är inne ibland och kollar hur det går.
    Alla gamla och nya...Vad ni är duktiga!!!Beundrar er som kört länge ,och ni som börjat om igen.Själv körde jag knappt 3 veckor...håller vikten men skulle behöva gå ner mer men det blir Viktväktarna nu.
    Många kramar till er alla!

• mysan31

Hej Alla: I morgon börjar jag med cambrigde på ren kur....

• 1augusti2009

LYCKA TILL!
    Hur länge ska du köra?

mysan31 skrev 2009-03-08 22:28:12 följande:
    Hej Alla: I morgon börjar jag med cambrigde på ren kur....
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!