• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Pentan

Kopierat från min blogg då jag inte orkar skriva om allt...

Snälla underbara Patrik fixade så fint till mig i går när jag mådde som sämst. Köpte ju med mig färska smögenräkor hem i föreställning att jag skulle äta. Huvudet var helt inställt på detta och det kändes bra.

Kom hem och Patrik var i väg p¨å jobb, men han sa ta en nu och se hur det känns, så kan vi göra det lite mysigt när jag kommer hem och äta tillsammans.

Ok skalade en liten kropp och tuggade på det, smakade precis så som jag kom i håg det. Var inte så mycket märkvärdigare än så. Men spottade ut den sen, svalde aldrig.

Så när Patrik väl kom hem så hade jag bestämt mig för att inte äta. Och det kändes bra. Men vi pratade om det och det är ju så att när man går på ren kur så är det just räkor man kan äta utan att bryta eller förstöra sin kur. Och tre st är den mägnd de rekommenderar.

Vi mös i ljuset från de små värmeljusen och det smakade riktigt gott!!!! Har fått ny energi och känner att jag kan och vill klara av detta!

Dag 65

76,8 kg!!
    -22,2 kg
    Jisses, men jag fick gå på toaletten i går... 2 ggr... Och det måste ha varit över en vecka sist! Så det kan vara en förklaring till detta megahopp - som gör att jag sen typ 8 år tillbaka nu äntligen väger mindre än Patrik!!!!

Vågen för mig!!

• knyjoy

*står med pom poms och hurrar*
    Hejja Pentan! Hejja Pentan!
    *tillsammans med små peppande rörelser*

Pentan skrev 2009-03-06 09:11:28 följande:
    Kopierat från min blogg då jag inte orkar skriva om allt... Snälla underbara Patrik fixade så fint till mig i går när jag mådde som sämst. Köpte ju med mig färska smögenräkor hem i föreställning att jag skulle äta. Huvudet var helt inställt på detta och det kändes bra. Kom hem och Patrik var i väg p¨å jobb, men han sa ta en nu och se hur det känns, så kan vi göra det lite mysigt när jag kommer hem och äta tillsammans.Ok skalade en liten kropp och tuggade på det, smakade precis så som jag kom i håg det. Var inte så mycket märkvärdigare än så. Men spottade ut den sen, svalde aldrig.Så när Patrik väl kom hem så hade jag bestämt mig för att inte äta. Och det kändes bra. Men vi pratade om det och det är ju så att när man går på ren kur så är det just räkor man kan äta utan att bryta eller förstöra sin kur. Och tre st är den mägnd de rekommenderar.Vi mös i ljuset från de små värmeljusen och det smakade riktigt gott!!!! Har fått ny energi och känner att jag kan och vill klara av detta!Dag 6576,8 kg!!-22,2 kgJisses, men jag fick gå på toaletten i går... 2 ggr... Och det måste ha varit över en vecka sist! Så det kan vara en förklaring till detta megahopp - som gör att jag sen typ 8 år tillbaka nu äntligen väger mindre än Patrik!!!!Vågen för mig!!
  • knyjoy

Ja på tal om toalett. Jag tror jag nämnt att jag är dödsrädd för att bli förstoppad... någon som upplevt detta?

• 090414

Dag 5
    Vikt 71,0
    Har gått ner 3kg. Antar att 2kg är vätska.

Längtar efter en god sallad eller en kycklingfile men jag står ut dessa veckor. För jag ska ju vara snyggast vid poolen på Gran Canaria hmm eller hur var det???

Det känns fortfarande helt OK inte lika mkt ork som vanligt men det är väll som det ska.

Saknar energin lite, skulle vilja orka ge lika mycket på spinningpassen som jag brukar men men den tiden kommer tillbaka.

• 090414

Ohh jag är livrädd att magen ska braka ihop och inte hinna på toaletten. Har hört att det blivit så för endel. Antar att det är vanligare att man blir förstoppad.

knyjoy skrev 2009-03-06 09:25:53 följande:
    Ja på tal om toalett. Jag tror jag nämnt att jag är dödsrädd för att bli förstoppad... någon som upplevt detta?
  • 1augusti2009

Ja fy fasiken vad vi är bra å det är så skönt att ha dig som vet vad man går igenom.

Drygt -22kg shit, du är kanon!
    Du och Patrik verkar ha ngt alldeles speciellt det märks

Har en fin här hemma med å utan honom så jag det vet du själv skulle det antagligen inte gått så pass bra som det ändå har gjort.

Uppe tidigt haha... det stavas SMÅBARN

KRAM till ALLA

Pentan skrev 2009-03-06 09:11:28 följande:
    Kopierat från min blogg då jag inte orkar skriva om allt... Snälla underbara Patrik fixade så fint till mig i går när jag mådde som sämst. Köpte ju med mig färska smögenräkor hem i föreställning att jag skulle äta. Huvudet var helt inställt på detta och det kändes bra. Kom hem och Patrik var i väg p¨å jobb, men han sa ta en nu och se hur det känns, så kan vi göra det lite mysigt när jag kommer hem och äta tillsammans.Ok skalade en liten kropp och tuggade på det, smakade precis så som jag kom i håg det. Var inte så mycket märkvärdigare än så. Men spottade ut den sen, svalde aldrig.Så när Patrik väl kom hem så hade jag bestämt mig för att inte äta. Och det kändes bra. Men vi pratade om det och det är ju så att när man går på ren kur så är det just räkor man kan äta utan att bryta eller förstöra sin kur. Och tre st är den mägnd de rekommenderar.Vi mös i ljuset från de små värmeljusen och det smakade riktigt gott!!!! Har fått ny energi och känner att jag kan och vill klara av detta!Dag 6576,8 kg!!-22,2 kgJisses, men jag fick gå på toaletten i går... 2 ggr... Och det måste ha varit över en vecka sist! Så det kan vara en förklaring till detta megahopp - som gör att jag sen typ 8 år tillbaka nu äntligen väger mindre än Patrik!!!!Vågen för mig!!
  • 1augusti2009

Det är min skräck, jkag som har varit på toan varje dag annars, visst mkt löst då pga av allt fett, men nu så är det ca 1 gång i veckan å då kommer stenhårda harpluttar...

knyjoy skrev 2009-03-06 09:25:53 följande:
  • 1augusti2009

GRATTIS!

090414 skrev 2009-03-06 09:27:38 följande:
    Dag 5 Vikt 71,0Har gått ner 3kg. Antar att 2kg är vätska.Längtar efter en god sallad eller en kycklingfile men jag står ut dessa veckor. För jag ska ju vara snyggast vid poolen på Gran Canaria hmm eller hur var det???Det känns fortfarande helt OK inte lika mkt ork som vanligt men det är väll som det ska.Saknar energin lite, skulle vilja orka ge lika mycket på spinningpassen som jag brukar men men den tiden kommer tillbaka.
  • GiJa

Vad duktiga ni är alla som kämpar på. Idag har jag kört ren kur i 2 veckor och med startvikt på cirka 73 är jag idag på 67,8 så jag är också nöjd... får försöka konkurrera med dig 090414 om att vara snyggast vid poolen på Gran Canaria...jag och min blivande åker ner den 1/4 och ska vara där i 2 veckor, vi kommer att bo på Vings Sunprime Atlantic var ska ni bo? Ni gifter er där nere eller? Själva gifter vi oss på rådhuset i Köpenhamn dagen innan vi åker till GC.

• knyjoy

Samma här, de är visserligen små så de gör ju inte ont.. men tänk om man mot förmodan måste hålla sig en längre tid när det är så där hårt?
    Det kan ju inte vara hälsosamt...?

1augusti2009 skrev 2009-03-06 09:54:09 följande:
    Det är min skräck, jkag som har varit på toan varje dag annars, visst mkt löst då pga av allt fett, men nu så är det ca 1 gång i veckan å då kommer stenhårda harpluttar...
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!