• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • 1augusti2009

Hej och välkommen och tack för dina värmande ord Lika härligt å höra varje gång!

Hoppas det kommer gå bra å lycka till med krålningen

KRAM

Pinac skrev 2009-03-11 02:02:45 följande:
    Wow vilken inspiration ni är =)Hittade den här tråden imorse.. visste inte riktigt hur jag skulle göra i min fortsatta viktminskning men tack vare er så ringde jag upp konsulenten på cambridge i min stad och åkte dit en kvart senare. Nu sitter jag med en veckas inhandlade påsar och har avverkat min första dag. Den här veckan får bli lite knasig eftersom det här inte var planerat. Imorgon ska jag egentligen äta frukost på ett hotell på ett möte men då tänker jag säga som det är och att jag bara vill ha kaffe. På torsdag ska jag ha lunchmöte med en annan kund och den vet jag inte hur jag ska krångla mig ur... I helgen blir det dock lite "fusk" av då jag och killen ska till göteborg och hälsa på både familj och vänner. Tänkte så här: Påsar på dagarna och mindre portion mat på kvällarna i helgen. Fr.o.m måndag enbart påsar. Ska försöka tappa i vikt inför en plastikoperation (brösten, vad annars?). Oj... det här blev långt. Har iaf läst igenom hela den här tråden och måste säga att ni är fantastiska! Pentan och 1augusti2009 WOW!!! Ni andra likaså givetvis men det är människor som ni som inger hopp till oss andra =)LÄNGD: 173ÅLDER: 25MAX VIKT: 86VIKT START C.K: 76,7REN KUR EL. KOMBINERAD?: Blandad till en början och sen renHUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?: hmm... t.o.m början av april räknar jag med först och främst.SLUTMÅL: 68 (eller 65... vi får se hur det ser ut)DELMÅL: under 75 och under 70BELÖNINGAR: Operation ;O) (om jag törs)HUR SKA DU TRAPPA UPP?: Tidigare erfarenheter säger mig att jag kan trappa upp med sallader och lite mindre mängder mat.MOTION: Promenera. Träna hos sjukgymast (ryggskadad så jag får inte träna hur som helst). Killen har dessutom lovat att lära mig att kråla (ja... han har sagt det i 3 år nu så nu är det väl kanske dags! Bröstsim är inte det optimala just nu)Wish me luck =)Kram
  • 090414

Dag 10 Det är går ju kanon. Första veckan tappade jag 4kg. Försöker att bara väga mig på måndagar.

Var och köpte en klänning till DEN stora dagen igår. Den jag hade köpt tidigare kommer att bli för stor :)

Här i huset har ett av barnen magsjuka så nu är det bara att hoppas att jag klarar mig.

Varför har jag inte gjort det här tidigare??
    Min startvikt var 74kg.

• knyjoy

Dag 10 även för mig :)

Och det känns som att någon kört över mig med en ångvält!
    Gah! Men det är skönt med träningsvärk ;)

Vågen idag då? ;) Wiie ^^ 105,5 kg så nu har jag gått ner 4,4 kg totalt :D

*Joy är väldigt nöjd*

kny.blogg.se

• 1augusti2009

Ett stort grattis
    Skönt att kommit över första veckan!

KRAM

knyjoy skrev 2009-03-11 08:54:59 följande:
    neej... 5,4 kg ska det vara ju!
  • lönnsjö

Dag 8: - 3,4 kg och - 4 cm runt midjan första veckan. Trevligt
    Ont i magen!! Kan man blanda i linfrön i sin drink eller? Eller äte linfrökapslar kanske. Det ska ju vara bra mot förstoppning{#lang_emotions_embarassed}

• knyjoy

Du måste krossa linfröna först!
    För kroppen kan inte bryta ner linfrön.
    Och tänk på att inte äta för mycket eftersom skalet på linfröna innehåller cyanid! Vilket är giftigt!

lönnsjö skrev 2009-03-11 10:22:15 följande:
    Dag 8: - 3,4 kg och - 4 cm runt midjan första veckan. Trevligt Ont i magen!! Kan man blanda i linfrön i sin drink eller? Eller äte linfrökapslar kanske. Det ska ju vara bra mot förstoppning
  • bongen80

tänkte hoppa in här jag med, men jag vet inte ens vart man får tag återförsäljare....för man kan väl inte bara köpa i butik va? Hur gjorde ni? Jag börjar känna mig superstressad, ska gifta mig 4 juli o har inte ens kommit igång än. Å så är jag orolig för att klänningen jag beställt från kina kommer bli som ett tält o jag nu lyckas komma igång med viktminskning. Beställde en orbitrek idag så nu kommer jag inte undan träning heller...

• 1augusti2009

nailsbodybeauty.se/

Här kan du beställa till fraktfritt och snabb leverans.
    Har inte själv gjort det men andra som är supernöjda. Själv köper jag från en konsulent.
    Du kan även gå in på www.cambridgekuren.se och leta rätt på en konsulent nära dig.

Lycka till!

bongen80 skrev 2009-03-11 11:12:38 följande:
    tänkte hoppa in här jag med, men jag vet inte ens vart man får tag återförsäljare....för man kan väl inte bara köpa i butik va? Hur gjorde ni? Jag börjar känna mig superstressad, ska gifta mig 4 juli o har inte ens kommit igång än. Å så är jag orolig för att klänningen jag beställt från kina kommer bli som ett tält o jag nu lyckas komma igång med viktminskning. Beställde en orbitrek idag så nu kommer jag inte undan träning heller...
Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!