• Pentan

CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!

Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öpnna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:24

Nytt försök!

Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

• Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!
  • Lillaztina

Första veckan avklarad. -4 kg dag 7. Har inte fullföljt den rena kuren utan åt 2 vanliga (kolhydratfattiga) mål mat dag 6 och 7. Detta p.g.a enorma magsmärtor. Min mage har alltid fungerat galant förut så jag vill inte riskera något.Efter intag av vanlig mat försvann smärtorna och nu är jag redo igen. Inför den här veckan har jag siktet inställt på att äta 2 cambridgemåltider/dag + 1 måltid vanlig mat.

• 1augusti2009

Grattis till viktnedgången!

Lillaztina skrev 2009-03-16 12:09:45 följande:
    Första veckan avklarad. -4 kg dag 7. Har inte fullföljt den rena kuren utan åt 2 vanliga (kolhydratfattiga) mål mat dag 6 och 7. Detta p.g.a enorma magsmärtor. Min mage har alltid fungerat galant förut så jag vill inte riskera något.Efter intag av vanlig mat försvann smärtorna och nu är jag redo igen. Inför den här veckan har jag siktet inställt på att äta 2 cambridgemåltider/dag + 1 måltid vanlig mat.
  • 1augusti2009

Dag 71:

Usch ALLT känns tråkigt... Just nu är det inte lätt, vill vill vill äta ngt. Tror jag har öppnat kylskåpet/skafferiet 100 ggr.

Har inte tagir ngt men det är det ända jag tänker på. Var kom det härifrån????
    Hoppas motivationen kommer tillbaka snart, för vet inte hur länge jag orkar stå emot de här hemska känslor/tankarna

• Pentan

JAG VET hur det känns!!! Precis så mådde jag innan jag bröt för en veckas ätande - kombinera kur och kombinerat med slarv!

Kämpa baby du är såååå duktig!!!!!!

1augusti2009 skrev 2009-03-16 12:33:32 följande:
    Dag 71:Usch ALLT känns tråkigt... Just nu är det inte lätt, vill vill vill äta ngt. Tror jag har öppnat kylskåpet/skafferiet 100 ggr.Har inte tagir ngt men det är det ända jag tänker på. Var kom det härifrån???? Hoppas motivationen kommer tillbaka snart, för vet inte hur länge jag orkar stå emot de här hemska känslor/tankarna
  • Heloise

dag 13 och det har stagnerat lite i vikten; tycker verkligen att det är för tidigt, undra vad jag gör för fel? Jag dricker som jag ska, jag har inte ens nästan fuskat. Bara bitit ihop suck! Jaja -8 är väl inte så tokigt men skulle gärna vilja ha bort 2 kg til innan vecka 3, det var iaf det jag hade hoppats på!

• 1augusti2009

Så skönt att du finns, skriver med tårar i ögonen. Dina ord VÄRMER mkt ska du veta och vad du själv har genomgått och ff gör.

TACK FÖR ATT DU FINNS!

RKAM H

Pentan skrev 2009-03-16 12:50:32 följande:
    JAG VET hur det känns!!! Precis så mådde jag innan jag bröt för en veckas ätande - kombinera kur och kombinerat med slarv! Kämpa baby du är såååå duktig!!!!!!
  • bongen80

Inne på dag 5 redan! De 2 första dagarna kändes inge kul alls. Var hugrig hela tiden o hade ont i huvudet. Redan 3:e dagen kändes det bättre. Blandar någon shake med kaffe suuupergott eftersom jag inte "får" ha mjölk i kaffet. Motivationen är på topp än så länge o idag kom min orbitrek hem!!! Nu ska den monteras o sen kan jag börja träna när det passar mig. Är lite svårt (dålig ursäkt???) att komma iväg med 3 barn hemma o en sambo som jobbar borta. Men nu kommer jag inte undan....hahaha

• lönnsjö

1augusti2009 skrev 2009-03-16 11:25:11 följande:
    Ta bara nya tag, lägg ångesten åt sidan å starta om Kram till dig, du fixar det!MyDream: Jag tycker helt klart att CK smakar bäst, har tagit ngn naturdiet ngn gång när jag varit ute å rest och den i choklad tycker jag är helt oki men går inte att jämföra enligt min smak Kör kakao, kakaomint å kyckling i CK.Men alla kommer säkert säga olika men jag tror att kakaominten säljer bäst Gå in å titta på www.cambridgekuren.se eller köp fraktfritt från www.nailsbodybeuty.se Välkommen

Tack Känns bättre idag oc h jag har tagit nya tag med en nystart. 1 kg upp men det var ju väntat.

Imorgon är det klänningsprovning. Hade ju velat haft bort ännu mer valkar men nu är det som det är ochjag hoppas jag hittar något som jag känner mig fin i, som jag VILL visa mig i.

Tack för att ni finns här med stöttning och peppning. Ni är bäst!!

• Heloise

Ok nu har hårstrået i halsen gett sig till känna fan vad irriterande!!!!!
    Hur länge ska det vara så? Annars har det gått bra

• lönnsjö

Heloise skrev 2009-03-17 00:26:31 följande:
    Ok nu har hårstrået i halsen gett sig till känna fan vad irriterande!!!!!Hur länge ska det vara så? Annars har det gått bra

Hahahah, precis. Har haft mitt i ngn vecka...fortfarande kvar.

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren - tråd nr 13. Alla nya & gamla se hit!!