• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

nenne - du MÅSTE komma!!! (fick skriva om detta 3 gånger!)

• Lapinette

kokisen - har inte hört om något rörproblem men det hela kanske mynnar i penisens utformning .

• nennesjuttioåtta

Blivande Frugan L
    Trist emd tanten och maken har mitt fulla stöd.

koko
    Vadå, nu har jag missat nåt. Träffade han inte röret? Vad har han för eldkastare?!?!?

Lappis
    Det är ju en lek. Alla är en frukt och så ska man byta plats med varandra (en stol för lite). När någon skriker FRUTKSALLAD så ska alla byta plats och den som blir utan stol blir puré eller jag vet inte. Det var 25 år sen jag lekte den... :-s

• _koko_

lappis - Som sambon uttryckte det; den pekar ju inte direkt neråt i det ögonblicket... Men det gick ju bevisligen bra, så så stora problem kan han ju inte haft.

nenne - Ja, åk till väsby så kan vi ha sällis in sen!

• viktualia

Nenneskrutt.... hade som sagt varit skoj att samåka från lagomstaden till storstaden.... hm... för min del går det ju mängder av tåg...

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-10 21:07:27 följande:
    kokisen - har inte hört om något rörproblem men det hela kanske mynnar i penisens utformning .
    Jag vet en som skulle sätta kateter på en gammal gubbe en gång men hans mynning var inte där det brukar utan längre ner på snoppen (helt ihopfelväxt).
  • _koko_

Fast förresten, det tar ju inte lång stund från centralen till elverket, så ta du tåget kl 10! Det är dyrt att stämpla in till stan från väsby...

• Fru E

Kanske skulle fråga maken lite snällt om man kunde få lite detaljer om provlämnandet han brukar inte vara så svårflörtad

Fru L-jädra kärring som kommer så där, vi hade ju bestämt att hon inte skulle komma

Sitter och funderar på om jag borde äta någon mat efter att ha tryckt i mig godis istället........

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 21:09:32 följande:
    lappis - Som sambon uttryckte det; den pekar ju inte direkt neråt i det ögonblicket... Men det gick ju bevisligen bra, så så stora problem kan han ju inte haft. nenne - Ja, åk till väsby så kan vi ha sällis in sen!
    OMG, då måste jag åka 10 i 8... Jag löser det. På någe vis.
  • kängu

Haha koko, gillar din makes kommentar

Blivande fru- Tråkigt med tanten

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare