• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

BUSS! Det går BUSS! Men då får ni börja äta utan mig, den kommer fram halv 12 men det kostar 200 pix ToR. Till skillnad mot X200 för 350 kr enkel...

• _koko_

Å där kom jag visst två gånger.

Ea - Äh, mat är överskattat, det är näring i godis också.

• nennesjuttioåtta
    _koko_ skrev 2009-02-10 21:18:11 följande:
    Å där kom jag visst två gånger. Ea - Äh, mat är överskattat, det är näring i godis också.
    Gött!
  • _koko_

nenne - Lovar att spara en våffla till dig. Och kommer du lite sent VET du ju att vi redan är där, dvs risken att behöva äta själv är eliminerad.

• Fru E

Koko-precis vad jag just kom fram till tog en kopp grönt te istället och inväntar makens hemkomst.

• Blivande fru L

Hehe, det måste vara svårt att träffa om mynningen är som ett spraymunstycke. Då kanske man kan få en djup tallrik istället för en mugg eller ett rör?

God natt!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-10 21:16:35 följande:
    BUSS! Det går BUSS! Men då får ni börja äta utan mig, den kommer fram halv 12 men det kostar 200 pix ToR. Till skillnad mot X200 för 350 kr enkel...
    och det går inte via lagomstaden eller?!?!
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2009-02-10 21:19:55 följande:
    och det går inte via lagomstaden eller?!?!
    Den stannar i Tierp, men inte i Ua. :-s
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare