Jaha, här sitter jag och försöker läsa ikapp, och då måste jag ju bara säga att maaaaj gaaad vad ni skriver!!! (Tjänsteresa igår och möten hela fm).
Tänkte svära litet tillsammans med Nenne, men kom inte på lika bra svordomar som ni andra (både Izzie, muggles och sweets svordomar var jäkligt bra). Och sedan verkade nenne vara på väg uppåt på sinuskurvan igen, så jag funderar på svordomar till ett annat tillfälle (förhoppningsvis inte för Nennes del, men någon gång lär det väl bli något att svära åt) och skickar en stor groumph-KRAM!
FB: Jag läste avtalet rätt så noga, och konstaterade att facebook inte lagrar ens grejer, men att de kan vilja använda ens sida som skärmdump i marknadsföringar. De lär dock inte välja min, så snygg är jag inte och inte heller så aktiv Så tar du bort en bild, så kan den möjligtvis finnas på en skärmdump någonstans. I övrigt så måste facebook ha rättigheterna till bilderna och informationen som läggs upp medan den är uppe, eftersom de är ansvariga för det som finns på sidorna. Men de samlar inte ihop till en gigantisk bildbank...
Glasögon: Jag passar i de flesta glasögon, har jag fått höra... Men det är förbaskat obekvämt att ha dem på, så jag kör med linser. Har inte funderat på allvar med operation, men så har jag ett ganska lätt synfel (översynt)...
Liten: Jag vill också se bild!!!