• Ore

Barnkarusellen snurrar vidare

Lappis - långtidsodling låter ju ganska lovande då... Hoppas hur som helst att det är riktiga topp-eskimåer som finns i frysen... Det senaste embryot ville ju gärna stanna, även om den tyvärr inte uvecklades som det skulle, eller ens där det skulle!

Trevlig helg Liten och alla andra. Jag ska göra ett sista ryck med mina papper, sedan blir det helg för mig med...

• Ore

Oj, jag var tvungen att gå några sidor tillbaka och se om EA ångrat sig och testat, men fått minus... Sedan kom jag på att det kanske var vad jag skrev som fick BS att tro att du tetat minus... Kan uttrycka mig väldigt konstigt ibland, men i mitt huvud brukar det låta logiskt...?

Men nu kan jag andas ut igen alltså

Ingen sånt där trist besök än i alla fall?

AM: Tapetklåpare! Gör om, gör rätt!!! Eller ännu hellre, gör rätt från början!!!

BS: Vad skönt att Iris kommer ha full känsel!!! Synd att de missade att ta blodproven dock (hur de nu kunde göra det efter alla påminnelser?). Det lär nog inte bli några roliga veckor för er dock, med den lilla bestämda damen ni verkar ha. Men det går nog ingen nöd på henne, egentligen...

muggles: Det här med hysteri känner jag igen fullkomligt, och rädslan för skarpa skott som snabbt byttes till denna hysteriska önskan.

Telis: Håller med muggles om att det är en avundsvärd känsla, att ha nått en sån jämvikt som du verkar ha nu angående barn. Men det måste kännas otroligt skönt att ha kommit dit.
    *tycker inte jag får fram det jag menar, men jag kan tydligen inte formulera det bättre*

• Ore

Jag yrade i alla fall litet om att inte tro på minusresultat om inte tanten kommit, i något tidigare inlägg...

• Ore

Riktigt mumsigt frukostbröd, nu blev jag sugen på att baka bröd. Det är en sån sak som jag prioriterat bort ganska länge, men egentligen är det ju inte så jobbigt... Mest kul.

Angående tapeter så har de lagt tapetkanterna litet pomlott i vår lägenhet. Inte så snyggt, även om risken för att det glipar är obefintlig.

• Ore

Trevlig shoppingtur EA, jag håller mig till nätshopping jag... Beställde min dator igår, så nu vill jag hitta en snygg väska till men jag är kräsen... (tydligen)

• Ore

Kram till EA, tråkigt med minus...

Så skulle det inte bli ju...! Men var 17 är tanten då???

• Ore

Hmmm, humörsvängningar låter ju ganska plussitivt? Men å andra sidan så gör ju inte ett minus men utebliven tant underverk för humöret heller...

• Ore

AM: Bra med hantverkare som löser det... Det är väl en av anledningarna till att man tar dit proffs, det där med limfärg låter ju annars som ett "göra själv-misstag", dvs något man skulle missat totalt om man gjort det helt på egen hand, med samma förödande resultat men ingen man kan ringa till för att få det fixat

Går det att sätta upp samma tapeter igen, eller blir det nya rullar? I så fall får ni se till att de räknar rätt på tapetfirman!!!

• Ore

Ja men då blir det ju inga som helst färgbadsproblem i alla fall... Om man ska se något positivt i det hela

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare