Oj, jag var tvungen att gå några sidor tillbaka och se om EA ångrat sig och testat, men fått minus... Sedan kom jag på att det kanske var vad jag skrev som fick BS att tro att du tetat minus... Kan uttrycka mig väldigt konstigt ibland, men i mitt huvud brukar det låta logiskt...?
Men nu kan jag andas ut igen alltså
Ingen sånt där trist besök än i alla fall?
AM: Tapetklåpare! Gör om, gör rätt!!! Eller ännu hellre, gör rätt från början!!!
BS: Vad skönt att Iris kommer ha full känsel!!! Synd att de missade att ta blodproven dock (hur de nu kunde göra det efter alla påminnelser?). Det lär nog inte bli några roliga veckor för er dock, med den lilla bestämda damen ni verkar ha. Men det går nog ingen nöd på henne, egentligen...
muggles: Det här med hysteri känner jag igen fullkomligt, och rädslan för skarpa skott som snabbt byttes till denna hysteriska önskan.
Telis: Håller med muggles om att det är en avundsvärd känsla, att ha nått en sån jämvikt som du verkar ha nu angående barn. Men det måste kännas otroligt skönt att ha kommit dit.
*tycker inte jag får fram det jag menar, men jag kan tydligen inte formulera det bättre*