• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • DollyLolly

Tråkigt med mf men underbart att du fått 2 fina pojkar ialla fall!
    Jag har hört från flera håll att de fått missfall och sedan blivit gravida rätt snabbt efteråt och allt har gått bra, så jag kör på den teorin!!

Mrs B skrev 2009-02-02 16:43:06 följande:

Dolly1. Storebror född dec 042. Sent mf, pojke, feb 073. lillebror jan 08
  • Lapinette

nenne - jag trippar omkring och är öm i magen. Precis som dagen efter äggplock. Har nu pratat med norrmannen från Uppsala och han är faktiskt lika orolig som mig. Han kan inte alls förklara varför jag har ont och om det känns imorgon ska jag ringa på morgonen och antingen åka dit (IGEN!) eller gå någon annanstans.

• nennesjuttioåtta

lapinette
    aah, så du glider omkring nu (moonwalk?!) då. Men fasen, vad de ska slänga med en hit och dit hela tiden. Hoppas att det inte känns något imorgon men samtidigt, vad bra om du får kolla upp det ordentligt i s fall så att det inte ska behöva dyka upp igen i övermorgon.
    Nu ska jag till apoteket och hämta ut sprutor. Yeeeiii! Här ska stickas i fläsket!!

• Lapinette

nenne - ha så skönt med sprutorna!!!

• Lapinette

Jag igen - ja norrmannen sa att han trodde och självfallet hoppades att jag mådde bra imorgon men samtidigt undrar han varför i hela fridens namn har ont. Han hade hoppats på att det var en släng av magsjuka + min riktiga mens men jag vet/tror att detta är inte min mens.

• Fru E

Nenne-dar ser du vad var det jag sa om att faxa till gyn

Mrs B-jag rostar pa bade sele och bubbelplastvaddering pa Malte

• Fru E

Har kommit fram till att det ar tur att jag ska spinna snart sa jag kommer hemifran lite.........har inte riktigt sympati med maken som havdar att han ar saaaaa forkyld att han inte kan jobba.........kanner mig nastan som en dalig person men kan inte hjalpa det

• Fru E

Lappis-kanske skont att fa en undersokning till for att se sa att allt ar ute och det ser ok ut???

• Lapinette

EA - ja fast det känns bara så hopplöst då jag redan gjort 2 gynundersökningar och det inte har lett till någonting.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare