• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM
    Ore skrev 2009-02-03 09:48:59 följande:
    BIM är någon gång måndag-tisdag nästa vecka, som senast... Tisdag är dag 29, och 16 dagar efter att jag fick böj på ÄL-testet...
    AHA! Spännade! Symptom?
  • muggles

Tack för påhejning. Jag tror tyvärr inte det kommer att leda till ngt men jag ska göra ett försök iaf. Ska skicka in bilder på skadan så får de säga bu el bä. Tror tyvärr det blir bu. De borde ha försäkring men en kollega trodde att ev är det hög självrisk på dem så kanske att de tycker att det blir för dyrt att erkänna ngt. Jaja, i-landsproblem...

Jag blir lite irriterad på dem som hävdar att man inte ska göra för många UL. Det har gjorts UL i 30 års tid och ännu har ingen kunnat visa att det skulle orsaka skador så det är ganska prövad teknik. Jag har iofs inte läst artikeln, det kanske stod nya rön där...?

• nennesjuttioåtta

hohooo Freejjiiiiiis?

• kängu

Nej, man ska inte glömma att det finns många fördelar med att göra UL (diagnostiska, minska oro etc.)
    Håller med dig Muggles!

OOOH, håller tummarna hårt för Frejis!!!

• muggles

Har fått veta att min mormor ligger på sjukhus, förmodligen är det sista sucken Ingen bra dag.

• Frejis

Ha! Helt rätt Muggles! och så sitter jag och tjuvläser i tråden om armaturer, tm-gubbar, onödiga Ul

Tyckte mig se svagt rosa på pappret igår, precis innan jag skulle iväg till gymet, vilket orsakade febrilt pappersmuffande och förhoppningar om att nu kan jag softa hemma i stället. Eftersom inga spår på tanten upptäcktes fick jag gå iväg till Pump som skrämde iväg henne helt. Dag 29 idag och det innebär att hon kan dyka upp from idag tom torsdag.

Lappis - skönt att du mår bättre och hoppas att det VAR din mens. Vilken utdragen och tröttsam historia!

Ser att Ore också ska bima, håller tummarna!

• Mrs  B

Godmorgon!!!!!

Sitter här med en stor kopp kaffe och försöker få upp ögonen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    Har sovit dåligt i natt pga att Malte har gnällt hela natten, och upptäckte sen vid 05 att han hade hög feber.

Max är iaf på dagis och de flesta barnen var tillbaka nu så hoppas hoppas att magsjukan är över för denna gång.

Skulle varit på bvc nu och vägt, mätt och tagit 1 års sprutan men vi avbokade och fick en ny tid om en vecka. Får se om vi får till det då. Skulle även ha varit hos en dietist imorgon, men jag avbokade det också eftersom jag inte vet hur det blir med Malte.
    Nu ska vi försöka sova och bli friska istället.

Izzie
    Har bara sett reklamen för "Familjen Annorlunda", men själv ÄLSKAR jag "Jon & Kate plus 8" på discovery Travel&Living.
    IVF 1 = tvillingar
    IVF 2 = sexlingar

Lappis
    Hoppas verkligen att detta är det sista du ska vara med om och att ni sen kan börja om igen!
    Själv blir jag alltid kass i magen dagen innan eller samma dag tanten kommer och i vissa fall vid ÄL.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare