• Piggelin1

Barnkarusellen snurrar vidare

Kan bara hålla med om det där att känna igen folk - sprnag på en tjej för ett tag sen som var så otroligt välbekant & hälsade som om vi kände varandra hyfsat vl - jag funderar fortfarande på vem hon är... Sååå irriterande!

• Piggelin1

Eller så mailar jag en bild på honom till dig?!
    Hmm, har jag din mailadress??

• Piggelin1

Aha, Nenne! Men om du letar upp mig på FB, så hittar du mannen min den vägen Har du koll på mitt efternamn?

• Piggelin1

Japp - Nenne, stämmer till punkt & pricka

Lappis - insåg precis att det är ungefär i den ligan som mannen & jag spelar just nu... Frekvensen alltså Men, men, det kommer ljusare tider, jag känner mig inte speciellt orolig egentligen.

• Piggelin1

...och nu kom jag ihå hur otroligt sugen & "lättantändlig" jag var när jag var gravid Jädrar i min låda Ok, inte de allra första månaderna kanske, men sen....! *drömmer mig tillbaka*

• Piggelin1

Trevlig helg på er tjejer!
    Har inte gjort ett skapandets vettigt dugg i em, känner jag
    Jaja, hade ett uppdämnt BT-behov, nu är det stillat för tillfället

Kram på er

• Piggelin1

Lappis - vad är detta för skräp Att du aldrig blir av med eländet CvL MÅSET ju göra ngt nu, du kan inte knalla runt såhär längre nu! Kram

Nenne - vad roligt att du/vi lyckades förvirra BS & Muggles lite grand ang brudbilden där
    Precis som Nenne skrev, så skulle jag maila över en bild på mannen till henne & här på jobbet i fredags hade jag bara gamla bilder på mannen, däribland en bild på honom & mig från ert bröllop, Muggles. ...och då trillade jag på den där fina & roliga bilden jag har på dig från damtoaletten, som jag inte kunde motsså att slänga med i mailet också

Det låter som om jag inte missade ngt som inte såg melodifestivalen i lördags. Känns faktist riktigt skönt att inte ha sett det - är hjärtinnerligt trött på hela det spektaklet. Istället blev det en grymmemiddag tillsammans med väninnan (Miss X). Hon kom redan vid tre & passade Amanda några timmar medans mannen & jag röjde i vårt förråd resp. garage. Lika bra att börja redan nu, innan vi börjar flyttpackandet. Så GÖTT att kunna röja utan att bli avbruten, man blir ju så grymt effektiv då! Fyllde V50'n totalt & sen drog mannen till tippen med alltihopa. Har ett gäng andra grejor som vi ska skänka till Myrorna/Saronkyrkan med, så det blir några fler vändor innan vi är helt nöjda... Hittade bla målarfärg i garaget, som var helt OK, så vi kunde bättra på väggen på några ställen i TV-rummet. Perfekt inför visningarna (hade ingen aning om färgbetckningen, eftersom det inte var vi själva som målade då för några år sen).

Sen lagade vi en suverän middag tillsammans med dito viner, yummie Saknade inte medlodifestivalen ett dyft

Tinga förresaten - jag vill också se huset! Kan du maila länken?!

• Piggelin1

En kul grej förresten! Amanda kan vissla Jag trodde inte barn kunde göra det förrän vid typ fem-sex års ålder, men när tom väninnan påpekade det i lördags, så insåg vi att jo, hon visslar ju faktist! Ok, entonigt, men en vissling är det allt

Ok, snart dags för dagens första möte!

Ha det, girls!

• Piggelin1

Usch, vad eländigt, Cicci - kraaaam

Ore - jädra skittant, hon skulle ju missa dig denna gången, det var ju bestämt

Nenne - gott med goda nyheter ang insemineringen & den fina äggblåsan Go, girl!!

Hmmm, var det ngt mer?

Muggles - sällar mig till Telis kör, idiot, helt enkelt. En osäker sådan...

Hmmm, var det ngt mer jag skulle kommentera?

Frejis - skickar en "var inte orolig-kram", även om jag förstår att tankarna poppar upp framåt vargtimmarna...

Lappis - jag kanske missat det, men hört ngt från CvL?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare