Lappis - vad är detta för skräp Att du aldrig blir av med eländet CvL MÅSET ju göra ngt nu, du kan inte knalla runt såhär längre nu! Kram
Nenne - vad roligt att du/vi lyckades förvirra BS & Muggles lite grand ang brudbilden där
Precis som Nenne skrev, så skulle jag maila över en bild på mannen till henne & här på jobbet i fredags hade jag bara gamla bilder på mannen, däribland en bild på honom & mig från ert bröllop, Muggles. ...och då trillade jag på den där fina & roliga bilden jag har på dig från damtoaletten, som jag inte kunde motsså att slänga med i mailet också
Det låter som om jag inte missade ngt som inte såg melodifestivalen i lördags. Känns faktist riktigt skönt att inte ha sett det - är hjärtinnerligt trött på hela det spektaklet. Istället blev det en grymmemiddag tillsammans med väninnan (Miss X). Hon kom redan vid tre & passade Amanda några timmar medans mannen & jag röjde i vårt förråd resp. garage. Lika bra att börja redan nu, innan vi börjar flyttpackandet. Så GÖTT att kunna röja utan att bli avbruten, man blir ju så grymt effektiv då! Fyllde V50'n totalt & sen drog mannen till tippen med alltihopa. Har ett gäng andra grejor som vi ska skänka till Myrorna/Saronkyrkan med, så det blir några fler vändor innan vi är helt nöjda... Hittade bla målarfärg i garaget, som var helt OK, så vi kunde bättra på väggen på några ställen i TV-rummet. Perfekt inför visningarna (hade ingen aning om färgbetckningen, eftersom det inte var vi själva som målade då för några år sen).
Sen lagade vi en suverän middag tillsammans med dito viner, yummie Saknade inte medlodifestivalen ett dyft
Tinga förresaten - jag vill också se huset! Kan du maila länken?!