• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

Jag med... Och jag tror att vi får införa att minst vartannat inlägg måste handla om Frejis plus tills alla har hunnit komma in och se detta!!!

• Frejis

Vad många smilisar det blev AM!

Japp, det blev ett plus. Tänkte att nu testar jag när jag kommer hem med 40 minuters urin fast på BIM dagen får förmodligen minus och kan då fortsätta mitt. Men rätt snabbt blev det plus.

• Ore

Det MÅSTE ju bara bli champagne här till höger och vänster vid ett tillfälle som detta...

• fru AM

Nu måste jag dock laga middag så nu får ni som är här fylla på med plusinfo tills kvällspasset går på ...

Glädje- till ALLA!

• Frejis

Jag vill ha champagne! Blev lite fundersam igår då maken drack vin och jag tyckte att det smakade sååå gott. Jag menar, helt vanlig bag in the box kan väl inte smaka gott

• Ore

Japp, det är klart du ska ha champagne! Maken är ändå inte så förtjust i det så jag slänger gärna in den flaskan Moët Chandon vi fick på bröllopet (stavning?) till detta ändamål! Den är litet ljummen, men det får väl gå...

Skål!!!

FREJIS HAR PLUSSAT, HOHO ALLIHOP, KOLLA HIT!!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare