• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Vännerfan

Jag blir så exhalterad av vad jag läser att jag både loggar in mig och sen ut när jag fortsätta vara inne och sen blir det heltokigt...

GRATTTTTTTTTis Frejan!!! Vad otroligt, otroligt kul!!!!!! Åh, vad glad jag blir, tjoho!!!!

Har redan skrivit ett inlägg om ditt och datt i word, men jag klistrar in det imorgon i stället. Ingen chans att jag får det rätt ändå i denna euforin!!!!!

Nu måste jag nog messa ett antal tjejer som inte gått in i tråden än i kväll att genast göra det! GRATTTTIS igen, Gud vad kul!!!!!!!!

• Blivande fru L

Vickan - Vilken fin inledning på nya tråden!

• Telemarkgrrl

Frejis, ååååååååååh så fantastisk roligt! Jag blir alldeles tårögd. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Woohoo

• Piggelin1

WOW-WOW-WOW-WOW-WOW!!!!!!
    Frejis - har du plussat????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Fick mess av Vänner att det var världens skräll i tråden, så då måste jag ju bara hoppa in & se vad det var!!

Frejis - det är ju helt grymt ju!!! GRATTIS, sååååå himla underbart!!!! Nu jävlar ska pyret stanna kvar därinne i nio månader!!

Kraaaaaaaaaaaaaam, Frejis

• Piggelin1

Fin inledning Vickan förresten!

• Lapinette

Tror bestämt att Frejis är den som har försökt längst av oss alla och som jag sen i höstas har tippat som första plussare ... men några andra hann före med sitt andra plus men i alla fall ... DÄR SATT DEN!

• Lapinette

Har firat med ett glas rött och entrecote ... fast min mage kanske egentligen skulle ha soppa och tråkigt vitt bröd. Men vad gör man inte en sån här kväll??!! (Alla ursäkter är väl bra ursäkter).

• muggles

Frejis: men det blev ju en bra dag till slut iaf!!! Så urbota kul! Ah, jag saknar ord, allt känns bara futtigt. (Tack Vänner för messet!)

• muggles

frejis: glömde - grattiiiiiiiiiiiiisssssssssssssss! knulltrumpeter för 17!!!

• Izzie

SÅ JÄKLA HÄFTIGT!!!! Herregud så glad jag blir! Åh Frejis, det var du verkligen SÅÅÅ värd!!!

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis

Hälsa maken så gott med! (Dessutom så himla bra att du är testoman så man slapp gå och undra och hoppas i total ovisshet)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare