• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Izzie

Muggles - Tråkigt med din mormor! *kramar om*

BS - Skojar du?! Finns det sådana jobb :-O
    Kan du inboxa länken till hennes blogg?

• Izzie

Nähä, BT är mer än lovligt slött här, så resten av mina kommentarer får vänta tills imorgon...

*går o lägger mig med ett leende på läpparna och tänker på Frejis*

• Lapinette

Ett sista GRATTIS till Frejis innan jag tar och knyter mig!
    Sov gott!

• Page

Som tur var nådde djulgeltrumman mig också! GRATTIS Frejis!!!!!!!! Helt fantastiskt roligt för er! Kram och grattis!

• _koko_

Och jag måste såklart börja denna dag med att säga GRATTIS igen till frejis, så sjukt roligt!!!!!!!!

annars är jag kanonförkyld och blir hemma från jobbet idag. Gaaah, har inte alls tid med det! Nåväl, back to bed.

• Liten med Mindre

Frejis -

GRATTIS med massor av kramar och slaskpussar! *blir alldeles till mig här i morgondimman*

Visste väl att du hade fått bra skumpa. Och tur att det var en bra anledning att du var arg som ett bi på din snälle make.

När det minst passar...

• Liten med Mindre

koko - krya på dig! Förkylt här med, men jag kände mig lite bättre i morse och hoppas det håller (orkar inte leta vikarie till imorgon, det straffar sig säkert ).

Ska hålla tyst idag med, så det är tur att vi tjattrar via tangenterna.

• kängu

Grattis igen Frejis!! Så jäkla kul att du plussat!!!
    Instämmer i kören av "när det minst passar..."
    Stämmer ju även för mig själv

Usch stackars er som är förkylda! Jag har klarat mig än så länge *peppar peppar*
    Ja Liten var tyst och spara rösten (säger tant snart-logoped )
    Även jag ska sitta hemma idag och försöka få massor gjort på mitt examensarbete.... inlämningsdatumet tickar allt närmare, hjälp!

• Liten med Mindre

Kängu - logoped...har du någon teori om varför jag nästan alltid tappar rösten mer eller mindre, när jag blir förkyld?

Min egen teori baseras på att rösten (stämbanden) är hyfsat ansträngda från cykelpassen jag håller (fastän det inte känns så när jag är frisk), och därmed lättare får stryk när jag blir förkyld. Ungefär som jag får än mer ont i min spända nacke när jag blir förkyld.

Eller kan det vara annat? Är ju ingen pratkvarn till vardags.

• gifta Lili

ÅHHH vad skojigt!
    Plötsligt händer det....
    Hjärtliga grattis till Frejis!
    HURRA! HURRA! HURRA! HURRA!
    : )

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare