• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Tillbaka från akup och säger igen GRATTIS FREJIS!!!!!!!!!

• Lapinette

Helt OT och ovidkommande mitt i detta party, Ore hiva hit lite mer skumpa, så trodde min akup att jag kommer att testa negativt i slutet på veckan. Min kropp ville ha energi, inget stopp som det kändes på min puls när jag var där förra tisdagen (då hon sa att hon kände gravidpuls). Hoppas nu att hon har rätt.

• MSW

Lappis låter juh bra om du äntligen fått ut allt! När ska du testa igen?

• BrudSommar2006

Men va fasen, här har man missat all action!!! Jag dånar, Frejis, milda makter, jag kan knappt ta in informationen!!! Stora kramar och stort grattis!!! Nu får vi ta semester alla för nu måste vi hålla tummar och tår och hår och allt vi har för att pyret stannar där det är!!!

• tågjäntan

Oj vilket liv och ropande det var här inne Jag stämmer in i alla grattis och hurra hälsningar.

• tågjäntan

Själv var vi till bm i går och allt var bra med mig och lilla livet. Det enda är blodsockret som precis ligger på gränsen. Det har varit så typ varannan gång. Problemet är om det går utanför gränsvärdena att de kommer vilja att jag gör en glukosbelastning (för att se om man har grav. diabetes) där man behöver vara fastande i minst tio timmar. Jag som går upp ett par gånger varje natt och äter något för att jag är hungrig...

• Fru E

Först, herrejesus vad ni har skrivit idag har varit iväg på möte på andra orter hela dan i dag och har nyss läst ikapp. Och vad är det jag läser!!!!

Frejis har PLUSSAT!!!!!! Tjohoooooooo GRATTIS!!!!
    Hur är det nu visst fick du *viskar försiktigt* *misfall* och sen har ni gjort 2 ivf:er, hur länge har ni försökt??? Känner mig snurrig och kan inte alla turerna kring er alla riktigt än

Har glömt precis allt jag skulle kommentera men lika glad är jag för det men gladast för Frejis PLUS

• viktualia
    sweetstreet skrev 2009-02-03 14:11:01 följande:
    Och så Vickan, lilla du!KRAAAAMAR till dig tjejen!Shit vilken chock jag fick när jag läste här om ditt MF. Vill även be om ursäkt för jag tror min senaste kommentar i din blogg var j-gt okänslig nu när jag inser att du måste fått ditt MF redan då! Ledsen gumman.Hoppas nu att du kan prata med någon läkare och starta en utredning!
    Ingen fara alls! Jag insåg att du inte hade läst i tråden när jag läste din kommentar. Och det jag skrev om i inlägget hände ju oavsett MFet... så det är HELT lugnt! Kram tillbaka!!
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare