• fru AM

Barnkarusellen snurrar vidare

Liten med Mindre skrev 2009-03-24 14:15:21 följande:

AM - fick inte se någon bild.
    Nej men stackars Liten! Så kan vi inte ha det! Gå in på sidan för Stadsauktioners katalog och sök sedan på auktionsnr - min stola har nr 9156 ...
  • fru AM

EA: inte ska du göra dig av med dem! Låt sy om dem till pälsjackor, eller kuddar! Om du absolut inte vill ha dem så sälj dem ... kanske till mig: vad är det för storlek (jag är STOR!)?

• fru AM
    Lapinette skrev 2009-03-24 14:26:37 följande:
    AM - stoor var nog inte rätt beskrivning av dig ... skulle nog beskriva dig som lång, ståtlig och vacker ... men inte stor. Ja, kanske nu med gravid mage då.
    Tack! Men lite stor är det nog många som upplever mig som. (Den lille sicilianska maffiakillen jag trillade över för några år sedan t ex )
    Har ju också rätt breda axlar så jag drar ganska stor storlek ...

Såg ni förresten att BT stänger ner ett par timmar imorgon för serverbyte! Vilken tur att jag inte ska sitta framför datorn då!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-31/m3341985.html
  • fru AM

EA&MJ skrev 2009-03-24 14:44:54 följande:

AM-jag vet faktiskt inte i vilken storlek de är för där står ingen lapp men jag kan prova dem lite senare och lägga rapport . Jag kommer själv inte att använda dem och har inte lyckats hitta någon affär eller liknande som är villig att sälja dem....
    Blocket!
  • fru AM

EA: helt sant, förstår hur du tänker - men allt på Blocket är inte billigt. Det finns ju allt möjligt till salu där: båtar, bilar, sommarhus, gamla cyklar, marsvin ... Är pälsarna fina och välskötta och du har bra bilder på dem så kan du säkert få dem sålda till vettigt pris. Frågan är väl bara vad som är ett bra pris ...? Men man kan ju alltid försöka och se om man får några vettiga svar.

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-03-24 15:09:26 följande:

AM - stor - det var kvinnan på reprisen av Du är vad du äter, igår. 186 cm och 134 kg. Du är nog en bit ifrån även höggravid.Hon, och maken på 190 cm och 139 kg, hade haft lite svårt att förstå att deras vikt kunde vara orsak till att de inte blivit med barn på ett års försök... Är man utan mens pga övervikt kan det ju vara liiite svårt.Nåja, de lyckades visst kanonfint med viktnedgång och kanske har en bebbe idag, repris från 2007.
    Oj - det var i princip samma längd men vikten av nästan två AM ... Tror jag såg det där när det sändes förra gången. Hon fick tillbaka ägglossningen efter Anna Skippers lilla kur. Undrar om de lyckades få något barn - skulle vara kul att veta!
  • fru AM

Men hallå vad blev det för väder!? För en halvtimma sedan var det strålande sol. Nu är det snöstorm!?

• fru AM

EA&MJ skrev 2009-03-24 15:54:04 följande:

AM-då har ni fått vår snö för vi har sol nu
    Då får du ta och skicka pälsarna också
  • fru AM

Koko: stackars Conny och er! Jag avskyr när mina barn är sjuka - framförallt blir jag väldigt nervös av feber. Stor kram till hela familjen.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare