Barnkarusellen snurrar vidare
För intresseklubben:
Dessa lampor blev det i trappuppgången: www.lampfabriken.com/v18/index.php&artkat2=KlassL&artkat3=KlassL_Taklampor&artkat4=KlaL_Tak_HeidAmp5&lang=s
5 st (en på varje avsats)
För intresseklubben:
Dessa lampor blev det i trappuppgången: www.lampfabriken.com/v18/index.php&artkat2=KlassL&artkat3=KlassL_Taklampor&artkat4=KlaL_Tak_HeidAmp5&lang=s
5 st (en på varje avsats)
Äsch - nu kollade maken på mina färgrutor i hallen - givetvis vill människan ha den ljusa mesiga rosa färgen istället för den maffiga köttiga som jag förälskat mig i ... VARFÖR kan vi inte tycka lika! Det är ju jag som har rätt!!!!!
Hej alla! Bord bokat för brunch söndag 15 februari kl 11.30 på Elverket. Jag tog för 10 personer eftersom det är minimumantal för att få boka. Vi får väl säga att några blev sjuka om vi blir färre ...
De som vill ha en kopia på bokningen/ eller bara vill veta mitt fullständiga namn som bokningen är gjord i: släng in ett meddelande i inboxen med ert mobilnummer eller mailadress.
Hoppas nu tiden passar för alla intresserade! JAg tyckte det var bäst att boka a s a p ...
Kan också meddela att jag och maken enats om HANS färg i tamburen. JA, jag vet jag är en stoooor människa.
Muggles: Till och med jag som bor 60 mil ifrån tvättmaskinen sa ju att han hade sparkat på den (med knät uppenbarligen)! Jag känner på mig att du kommer få rätt mot klåparna!
Mycket bra Lappis!
Hoppas du får ordentlig hjälp i Uppsala idag! Kram!
MrsB: jobigt med lös-i-magen-Malte. Kanske pasta kan hjälpa (inte fullkornsvarianten)?
Måste bara delge er det senaste i färgdebatten hemma. Livia gick förbi tamburen där jag målat upp fyra stora kvadrater av de tänkbara färgerna ... Jag frågade henne vilken hon tyckte var finast. Hon stegade utan en sekunds tvekan fram till MIN färg, pekade och sa DEN! Pappan blev lite lång i ansiktet
Jag lovar att jag inte hade preppat henne innan! Det verkar som om det är en kvinnlig/manlig fråga detta. Maken, sonen och vår tillfälligt inneboende (makens systerson - hunken från Sturegallerian) gllar den ena färgen bäst - jag och Livia den andra ...
Ja, grattis på namnsdagen Iris!!!
Liten: bra tips med amerikanska magsjukedieten. Fick ett tag för mig att man skulle göra toast med banan, ris och äpple men så var det ju inte ...
en.wikipedia.org/wiki/BRAT_diet
Brat-diet passar ju bra här runt Stureplan också
Izzie: Ska absolut ta bilder och skicka till galleriet när trapphus + hall är klara. Då kanske badrum och kök som är rel. nytt slinker med också.
Lappis: jobbigt även för tjejen som fes ut maken ...