• sandraochmichael

någon mer som gifter sig 4 juli 2009

bara lite nyfiken =)

• Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009
  • Kajsalisan

Har inte Viktoria och David Beckham också gift sig 4 juli? Har hört det någonstans.. Bara en liten parentes

• bongen80

vi ska pyssla ihop inbjudningarna imorgon o skicka iväg...det mesta är redan planerat/bokat

• Jämtbrud
    Kajsalisan skrev 2009-02-11 19:46:32 följande:
    jämtbrud: tänk på att om du skicka inbjudningarna sent kan folk ha hunnit boka upp sig i semester tid? Lika så frisörer kan ha semester eller andra "brudar". Kan va bra att boka snart
    Jo, det är sant! Slutet av mars är nog det tidigaste vi hinner med isf... Har läst att det ska vara max 6 veckor innan, sedan hävdade någon att minst 6 veckor var det som gällde...

Äh - vi skickar dem så snart vi har spikat listan och lyckats tillverka något presentabelt att lägga på lådan!

Frisyren kommer jag antingen göra själv med viss assistans, alternativt anlita en frisörbekant.
  • Kajsalisan

Jämtbrud: Tre månader tror jag det står i ettiketsböckerna (enligt min lite halvt skräckinjagande men gulliga svärmor) ;) Låter dóck som en god idé.. Själv är jag ju fortfarande frustrerad att jag inte får se inbjudningarna innan lördag trots de ligger på ica. Hur dum är man inte när man beställer sådant i sambons namn, när man vet att han ska åka bort?

Åh lyxigt med frisörbekant!! :)

• Plummis83

Ojdå, känns som om vi har kommit väldigt långt för vi har det mesta klart, är bara småsaker kvar känns det som! Förutom festprogrammet å bordsplaceringen (som känns som en utmaning) som känns stora som är kvar!!

• Kajsalisan

Det är väl jättehärligt!!!
    Har ni haft något möte med er vigselförrättare/präst än?

Plummis83 skrev 2009-02-11 21:26:55 följande:
    Ojdå, känns som om vi har kommit väldigt långt för vi har det mesta klart, är bara småsaker kvar känns det som! Förutom festprogrammet å bordsplaceringen (som känns som en utmaning) som känns stora som är kvar!!
  • Plummis83

Nope, där vet vi inte ens om vi får den prästen vi önskade!! Men de har skickat ut om att de kommer ha en träff nu i mars där de går igenom allting och svarar på ev frågor från alla brudpar!! Tyckte jag lät kanon!!

Men just prästbiten känner jag mig inte så speciellt stressad över! vi litar på att kyrkan har koll på läget å fixar det när det är dags!!

• Kajsalisan

Okej, tänkte om ni har klart över vilka psalmer och om ni ska ha solister och dyl?

• Plummis83

psalmer är inte klara!!
    Solist är klar, min bäste vän fd flickvän ska sjunga! Hon har en grym röst. Så solist, låtar å nån som spelar gitarr är klart när det gäller kyrkan!!

Allt annat går de igenom på den där träffen i mars!!

Kajsalisan skrev 2009-02-11 21:57:24 följande:
    Okej, tänkte om ni har klart över vilka psalmer och om ni ska ha solister och dyl?
Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009