någon mer som gifter sig 4 juli 2009
bara lite nyfiken =)
bara lite nyfiken =)
Vi gifter oss då!!
Har inte Viktoria och David Beckham också gift sig 4 juli? Har hört det någonstans.. Bara en liten parentes
vi ska pyssla ihop inbjudningarna imorgon o skicka iväg...det mesta är redan planerat/bokat
Jämtbrud: Tre månader tror jag det står i ettiketsböckerna (enligt min lite halvt skräckinjagande men gulliga svärmor) ;) Låter dóck som en god idé.. Själv är jag ju fortfarande frustrerad att jag inte får se inbjudningarna innan lördag trots de ligger på ica. Hur dum är man inte när man beställer sådant i sambons namn, när man vet att han ska åka bort?
Åh lyxigt med frisörbekant!! :)
Ojdå, känns som om vi har kommit väldigt långt för vi har det mesta klart, är bara småsaker kvar känns det som! Förutom festprogrammet å bordsplaceringen (som känns som en utmaning) som känns stora som är kvar!!
Det är väl jättehärligt!!!
Har ni haft något möte med er vigselförrättare/präst än?
Nope, där vet vi inte ens om vi får den prästen vi önskade!! Men de har skickat ut om att de kommer ha en träff nu i mars där de går igenom allting och svarar på ev frågor från alla brudpar!! Tyckte jag lät kanon!!
Men just prästbiten känner jag mig inte så speciellt stressad över! vi litar på att kyrkan har koll på läget å fixar det när det är dags!!
Okej, tänkte om ni har klart över vilka psalmer och om ni ska ha solister och dyl?
psalmer är inte klara!!
Solist är klar, min bäste vän fd flickvän ska sjunga! Hon har en grym röst. Så solist, låtar å nån som spelar gitarr är klart när det gäller kyrkan!!
Allt annat går de igenom på den där träffen i mars!!