• sandraochmichael

någon mer som gifter sig 4 juli 2009

bara lite nyfiken =)

• Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009
  • Joji
    bongen80 skrev 2009-02-16 16:46:14 följande:
    ja ¨å så har jag börjat samla på mig brudklänningar också....har redan köpt en, men ångrade mig o ville ha släp på klänningen så vad gör man då?? jo man köper en till....
    Haha! Ja, det är ju viktigt att det känns helt rätt!
  • Kajsalisan
    bongen80 skrev 2009-02-16 17:46:38 följande:
    vår bestman har en pontiac som han ska skjutsa oss i
    Åhh.. vi valde fel bestman. vår har en skåpbil, orginellt men inte riktigt vad jag var ute efter..
  • Joji
    Kajsalisan skrev 2009-02-16 18:34:51 följande:
    Åhh.. vi valde fel bestman. vår har en skåpbil, orginellt men inte riktigt vad jag var ute efter..
  • Kajsalisan

hehe.. man kanske kan vara kreativ?

• bongen80

kan du inte flirta lite med din m2b då????

• Kajsalisan

jaa. Får nog bearbeta honom. Suck. Hoppas det fungerar bara

• Plummis83

Jippie!!! Nu kan vi lägga till bilen på färdiglistan!!
    Skönt!

Nästa vecka kanske vi även kan lägga till tårtan där oxå *hoppas*

• Kajsalisan

Kan man överplanera sitt bröllop? eller ja, överplanera är väl fel ord. Men känns inte lika roligt längre.. Är väl för att min sambo tycker jag "hittar på" saker att planera.. Hmm, som ja bil från vigseln och vigselprogram.. morr..

• Sandyinthesun

Vi gifter oss också 4 juli i Fiskebäckskils kyrka! Håller som bäst på att leta brudklänning, vilket är i senaste laget har jag förstått. Det är ju en djungel men det är bara att bestämma sig - prinsess eller modern. Suck...

• MissTiny

Jag vet inte om du är sååå sent ute, det hoppas jag inte i alla fall för jag är oxå mitt i jakten på brudklänning! Men jag har nog i stort sätt bestämt mig!

Sandyinthesun skrev 2009-02-20 14:51:49 följande:
    Vi gifter oss också 4 juli i Fiskebäckskils kyrka! Håller som bäst på att leta brudklänning, vilket är i senaste laget har jag förstått. Det är ju en djungel men det är bara att bestämma sig - prinsess eller modern. Suck...
  • bongen80

själv har jag 2 klänningar i garderoben men kommer inte använda nån av dom. håller som bäst på att bestämma mig för vilken 3:e jag ska beställa från milly. Suck det skulle ju blir så billigt att köpa från tradera.....

• valborg08

Vi gifter oss också 4 juli!
    Har precis bestämt mig (tror jag) för modell på klänning. Ska få den uppsydd...
    Igår var vi och köpte kläder till mannen så nu är hans outfit klar och det blir så rackarns bra!!

• Plummis83

Nu är tårtan klar oxå!! Fast inte helt klart med vilka fyllningar vi ska ha ännu och såna saker men iaf bestämd varifrån vi ska ha den!!

Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009