någon mer som gifter sig 4 juli 2009
bara lite nyfiken =)
bara lite nyfiken =)
Oj, va många det är av er som redan har postat inbjudningarna. Jag har inte ens börjat designa inbjudningarna än (tänkte göra dem själv).. Men de flesta som är bjudna vet redan om det, så de har redan bokat in den dagen, så jag är inte så orolig.. Idag har vi iaf bokat lokal plus fotograf, känns jätte skönt!!
Vad roligt att vi är så många 4 juli par nu!! Var gifter ni er allihopa??
Själv blir det i Skanör då min m2b är ifrån de trakterna och alltid velat gifta sig där!!
När jag såg platsen vid kyrkan så föll jag direkt! Havet precis bredvid ju!!
Min m2b har en vän i Skottland som spelar bagpipe och han kommer till vårt bröllop och ska spela! Vi hoppas han får spela utgångsmusiken!!
vi gifter oss i dalarna
I Helsingborg =) Mkt fin stad speciellt på sommaren!!!
Vi hämtade ut inbjudningarna idag för att läggas på lådan imorgon. MEN det hade blivit ett tryckfel, så allt får åka tillbaka å göras om!!! MORR!!!!
Ja, verkligen!! Sen började svärföräldrarna rota i gästlistan å hålla på.. SUCK. Men klänningen beställdes igår ialla fall.. LOVELY
ja jag pysslade ihop egna kort....höll på tamejfan en hel dag, skrivarfärgen tog slut o min 7 månaders bebis fick härja runt i storebrors rum...hihi
Här är en till som gifter sig 4/7, på vår 5-års dag! Vi hade sådan tur att det var en lördag detta året. Vi har skickat i väg inbjudningskorten, bokat kyrka, lokal, florist, fotograf och har köpt kläder.
Vi bor i Göteborg men skall gifta oss i Kalmar, i slottskyrkan och ha festen på skansen på Öland då min blivande man kommer därifrån.