• sandraochmichael

någon mer som gifter sig 4 juli 2009

bara lite nyfiken =)

• Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009
  • Kajsalisan

Okej, jag mailade "min" präst idag för att boka möte, jag har allt klart. Ska bara få det "godkänt". Men tror det inte är några problem, vi har världens snällaste präst och gifter oss i Missionskyrkans regi så det är lite "friare" eller vad man ska säga.. Är mer intresserad av hur lång tid det kan ta, hehe..

• Mallyt

Vi gifter oss då! Ska skicka ut inbjudningarna idag!

• emw

Vi gifter oss också 4 juli. Skickade inbjudan redan i mellandagarna. Vi kommer att gifta oss i Luleå och bor i Göteborg. 2/3 av gästerna bor här "nere" så vi vill ge dem en chans att planera ev. semester och liknande. Samt att de billiga flygbiljetterna till Luleå tar slut 3-5månader innan avresa. Vi har en "privat" präst =) en bekant till familjen som skall viga oss i ett skärgårdskapell på en ö. Vi kommer att träffa honom lite mindre än 1v innan vigseln eftersom vi bor i skilda landsändar. Det mesta är klart i planeringsväg, bara lite saker att inhandla och festprogrammen. Bordsplac är det väl ingen idé att börja med innan osa är ute. Är en riktig planeringsfreak

• bongen80

jäklar va många det blev helt plötsligt! va roligt

• ängsblomma

och jag med 4/7 2009 i Götet!

• Gussavilmis

Jag ska också gifta mig den 4 juli kl 16!
    Vi har bokat:
    Kyrka
    Lokal
    Frisör+smink
    Beställt inbjudningskorten
    Pratat med han som ska göra tårtan
    Fixat bil+chaufför till kyrkan och lokalen
    Valt ut ring men ej beställt än (bara 2 veckors leverans)

Jag känner ändå lite panik för vi har inte ringt runt om catering än Hur långt innan tror ni man behöver göra det? hehehehe

• Kajsalisan

Jag gifter mej också klockan 16!!! Härligt. Jag börjar faktiskt redan bäva för när det är över.. Nu är man ju helt inne i detta. Kommer kännas tomt dagen efter. Känns som man kanske inte ska hänga upp sig på det nu!!

• MissTiny

Va kul att se att det är så många som har hittat hit! Var bor ni allihop? Vore kul att se om det är nån i närheten.. Själv bor jag i Arboga..

• Gussavilmis

Jag bor i en pytte pytte liten ort som heter Skurup. Ligger i stort sett så långt söderut man kan komma, 2 mil från Ystad

• emw

Jag bor numera mitt på gränsen mellan Göteborg & Mölndal (för att vara exakt)

Svar på tråden någon mer som gifter sig 4 juli 2009