Är så ledsen och arg!!! Långt*
Blir så arg och ledsen för min älskade sambos skull.
Min sambos äldsta bror har blivit tillfrågad att vara bestman på vårat bröllop. Det ville han så gärna. Frågade även honom om han ville va toastmaster oxå. Men det var han osäker till....det är nämligen så att han har en son på 3 år(han är jätte snäll) och får sitt andra barn i april. (Vi gifter oss i mitten på juni)
Men han har en sambo som är sååå kompliserad, och väldigt "egen". Min sambos bor får nämligen inte göra vad som hellst utan hennes tillåstelse.
Nu till saken....Han har tackat nej till att vara toastmaster för att han måste vara med och passa barnen och hjälpa hans sambo med den nyfödde...viss de e ok. MEN han börjar nu prata p¨å att han inte kan vara bestman heller för att han måste hjälpa till med barnen. Men HALLÅ!!
Det tag 30 min i kyrkan, kan hon inte klara av att ha hand om sin snälla son och en bäbis i barnvagn? Om bäbisen har kolik eller något..är de väl bara att gå ut ut kyrkan då och låta farmor o farfar ha hand om den äldsa sonen så länge.
Ni som har barn..och alla ni andra..är det så jobbigt eller är vad är problemet? Man kan ju inte direkt säga det till honom för då blir han vansinnig! vad skulle ni ha gjort i vår situation?
MAn blir lite..va e de för ide att dom kommer på bröllopet om det nu värkar vara så jobbigt..eller varför skaffa barn överhuvudtaget!