• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Blommis hejja dig du klarar detta! Hur lång var kuren? Tror du skrivit det men nu har jag glömt.

Ingenjöris, det är nog snarare Celeste du håller med. Själv står jag här som ett frågetecken och undrar vem är Charles Nonsens?????
    Jaja kom igen nu och håna mig för att jag inte vet.

Betty vad spännande med klänning och ring. Oh tänk den lycka när man fick hem ringen... mannen fick nästan gömma min?

Appropå mannen, pratade precis med min i telefon. Ja nu har jag klarat en dag utan honom, nu vill jag att han skall komma hem. Och helst innan jag skall sova. Har en hund som vaktar alldeles för bra när jag är säjlv. Får hjärtattacker av hennes skall.

Var väldigt skönt att bara jobba halvdag idag och åka iväg till vännerna. Bara lämna eländet på jobbet. Är så glad för att det inte är uppsägningar! Och tror den nya idén kan ha bra saker med sig. MEN de skall splittra på våran grupp som sammarbetar hur bra som helst och fått hänga ihop länge nu. Men kan säkert komma något gott ur det också (??????) i slutänden. Jag tänker i alla fall glädje mig över att ingen skall sägas upp.
    Det värsta är att de har placerat mig helt uppåt väggarna knasigt, i en grupp där jag inte har något gemensamt med de andra arbetsmässigt. Det är typ som att placera en haj bland torskar. Men jag har protesterat redan och kommer fortsätta tills någon tar sitt förnuft till fånga.

• lanovia 08

Blommis, vuxenpoäng helt klart. Skönt att du inte var ensam om åsikten.

Nu har jag mensvärk igen och känns som mensen borde komma snart. men så har det ju iof känns från och till senaste veckan.
    BIM+5

• passionsblomman

Kuren är bara 7 dagar, men det känns lååångt just nu, såhär på dag2 och med koffeinabstinenshuvudvärk -oj långt ord!

• Ninnispinnis

Dag 37, inga indianer och negativt test. J*vla skitkropp

• ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-23 07:36:09 följande:
    Åhhh *kramarmassor*
  • ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-04-22 22:37:25 följande:

Blommis hejja dig du klarar detta! Hur lång var kuren? Tror du skrivit det men nu har jag glömt.Ingenjöris, det är nog snarare Celeste du håller med. Själv står jag här som ett frågetecken och undrar vem är Charles Nonsens????? Jaja kom igen nu och håna mig för att jag inte vet. Betty vad spännande med klänning och ring. Oh tänk den lycka när man fick hem ringen... mannen fick nästan gömma min?Appropå mannen, pratade precis med min i telefon. Ja nu har jag klarat en dag utan honom, nu vill jag att han skall komma hem. Och helst innan jag skall sova. Har en hund som vaktar alldeles för bra när jag är säjlv. Får hjärtattacker av hennes skall. Var väldigt skönt att bara jobba halvdag idag och åka iväg till vännerna. Bara lämna eländet på jobbet. Är så glad för att det inte är uppsägningar! Och tror den nya idén kan ha bra saker med sig. MEN de skall splittra på våran grupp som sammarbetar hur bra som helst och fått hänga ihop länge nu. Men kan säkert komma något gott ur det också (??????) i slutänden. Jag tänker i alla fall glädje mig över att ingen skall sägas upp.Det värsta är att de har placerat mig helt uppåt väggarna knasigt, i en grupp där jag inte har något gemensamt med de andra arbetsmässigt. Det är typ som att placera en haj bland torskar. Men jag har protesterat redan och kommer fortsätta tills någon tar sitt förnuft till fånga.
    Hahhah ja det var nog Celeste jag höll med!
    Nä men kommer du inte ihåg Charles Nonsens....no worries! Jag hade osså lyckats förtränga honom!! Är nog den snuskigaste tecknade gubben jag sett.

Blommis: Ojojojo så mkt vuxenpoäng!! Skönt att det finns fler framåtsträvare i ditt område! Det är liksom bara för bakåtsträvarna att inse....det går INTE att hindra utvecklingen....den kommer vare sig man vill eller ej.

Ninnis: Annars var det skönt att maken kom hem eller?!
  • lanovia 08

Skit! *massamassa tröstande kramar*

Är du tvungen att vänta ut mensen innan du får börja med Pregon eller?

Ninnispinnis skrev 2009-04-23 07:36:09 följande:
  • Ninnispinnis

Ja, dem ska man ta på dag 5-9, så det förutsätter ju att indianerna kommer nån gång. Hade varit trevligt med någon form av tecken på att kroppen fungerar som den ska. Fast å andra sidan så gör den ju tydligen inte det.

• Ninnispinnis

Tack för kramar. Jo, det var skönt att maken kom hem, på alla sätt och vis...

• Ankan80

Usch Ninnis..snablars!
    Fick ett lika negativt hos mig i morse. Men jag gjorde det mest för nyfikenhet. Har ju ingen aning om någonting.

Lite lustigt hur man kan sitta o stirra på en grej hur länge som helst...snurra, vända på det....hålla det mot ljuset...gå ut i dagsljuset...snurra lite...stirra lite till....lägga ifrån sig det för att sen upprepa samma procedur igen...
    därefter slänga det i sopan....ibland plocka upp det igen....o stirra lite till
    Fick ju svagt i början...därför jag håller på såhär
    Man kan nästan inbilla sig att där är något....precis som alla andra "symtom"

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)